Gå til innhold

Chania på Kreta, hvilket hotell?

*Lillian*

Anbefalte innlegg

Som jeg har spurt om på dette forumet tidligere, så skal vi til Kreta i september, nærmere bestemt Chania.

Vi har fått vinnerbilletter, og vi kan velge mellom to hoteller.

Vi kan velge mellom en 1roms leilighet på Triton eller en 2roms på Anais. Størrelsen er uten betydning for oss siden vi ikke har tenkt å oppholde oss så mye på hotellrommet uansett.

Men det jeg lurer på er hvilket av hotellene anbefaler folket at vi velger? Noen som har erfaringer å komme med?

Håper noen kan svare meg ganske raskt, da jeg må varsle Apollo i løpet av dagen.

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Chania-kysten er lang... Jeg kjenner ikke noen av hotellene, men er begge i Chania By? Eller Platanias? Agia Marina?

Jeg ville valgt et hotell i Platanias eller Agia Marina, hvis noen av de er der, i stedet for i byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke peilig på noen av disse hotellene jeg, men dersom standarden er ganske lik på begge og begge ligger i et OK område, så ville jeg valgt 2-roms.

Det er utrolig deilig å ha et eget soverom i stedet for kombinert stue og soverom (hotellrom).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sjekket på Apollo og sånt.

Utfra bildene så virket det mye finere hotellet og området rundt hotellet på den 1roms.

Vi kommer ikke til å være stort på hotellrommet likevel, og det er kun for en uke. Derfor tror jeg nok vi satser på den 1roms'en.

Fordeler/Ulemper?

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom både standarden og beliggenheten er best på hotellet med 1-roms, så ville jeg nok valgt dette.

Vi velger alltid beliggenhet først, så standard sammenlignet med prisen (noe som sikkert ikke er et tema hos dere).

På en uke, så holder det fint med et vanlig hotellrom, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når vi har bestemt oss for et reisemål, velger vi beliggenhet ut ifra strand og sentrum.Kommer jo litt ann på hvor vi reiser.

Jeg var inne og lurte, siden disse hotellene ligger helt i nærheten av hverandre, ville jeg sett på hva de har å tilby på de to forskjellige hotellene.

Jeg hadde Triton, uten tvil.Lykke til med valget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan finner jeg ut av beliggenheten i forhol til hva, da?? :lol:

Lillian

Beliggenhet i forhold til strand og butikker.

Eller hva dere har lyst til å gjøre.

Det er greit å ha det meste innenfor rekkevidde/gåavstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, men da er det avgjort. Det blir Triton 1 romsleilighet den uken.

Det så finest ut, hadde fin beliggenhet og var den som så mest bra ut utfra det jeg leste og så om dem.

Takk for rådene!

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stroppy

Har vært i Syden mange ganger og Triton er det beste hotellet vi har v ært på.Desom jobber der er supre,og fordi om det er ett-roms er de store.Så lenge dere får i de nye bygningene vel å merke :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...