Gå til innhold

hvor har dere brukte treningsklær

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

ja, bruker dere treningsklær bare en gang og vasker dem, vis ikke, hvor er de imens.+?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
ja, bruker dere treningsklær bare en gang og vasker dem, vis ikke, hvor er de imens.+?

Bruker ofte treningsbuksene mine 2 ganger mellom hver vask. Henger dem som regel til lufting etter trening og bruker dem igjen dagen etter....

Skrevet

Jeg henger de opp til tørk.. De blir ofte litt klam, så da er det greit å luftørke dem litt.

Nå er det bare sko og bukser jeg bruker flere ganger, alt annet vasker jeg :)

Gjest *smak*
Skrevet

Vi har sånn kort "oppfrisknings" program på vaskemaskinen som er ment til f.eks treningstøy som ikke er spesielt skittent men trenger en gjennomskylling. Dette programmet bruker jeg, så legger jeg treningstøyet på plass i hyllen for treningstøy. Ja her er det blitt orden etter av vi fikk walk-in closet... :)

Gjest Gjest
Skrevet

Æsj, jeg vasker mine treningsklær hver gang jeg har brukt dem! Brukte klær lukter jo svette... :-P

Skrevet

Bruker vanligvis buksene 2-4 ganger alt etter aktivitets nivå. t-skjorter vaskes hver gang.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg henger de opp til tørk.. De blir ofte litt klam, så da er det greit å luftørke dem litt.

Nå er det bare sko og bukser jeg bruker flere ganger, alt annet vasker jeg :)

Samme her :)

Gjest Mea Culpa
Skrevet (endret)
Æsj, jeg vasker mine treningsklær hver gang jeg har brukt dem! Brukte klær lukter jo svette... :-P

Ikke nødvendigvis. ;) Og om saa var saa spiller ikke det saa stor rolle naar man trener alene/utendørs.

Jeg henger klaerne opp saa de faar luftet seg litt.

Endret av Mea Culpa
Gjest lucy d-.-b
Skrevet (endret)

Henger det over dusjkabinettet eller på dørhåntaket inn til soverommet. Vasker ikke bukser etter hver trening, men blir jeg god og svett går som regel alltid toppen først til tørk og så i skittentøyskurven. Vi har fellesvaskeri, så jeg har kjøpt meg endel nytt tøy nå så jeg slipper å reservere alt for ofte, det er litt mer slit når man har det, men går bra så lenge jeg planlegger litt. Så lenge tøyet ikke lukter veldig kan det ligge i skittentøyskurven en liten stund.

edit:skriveleif

Endret av lucy d-.-b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...