Kimura Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 Hei Jeg har endelig vært og hentet min nydelige brudekjole fra Agape... Da vi var ferdig å prøve sa hun i salongen at vi sees til sommeren når vi skal stime kjolen....Hva mente hun med det? er det for å rette ut tyllet eventuelt? Fikk ikke spurt, for hun var rimelig stresset... Er dette noe man eventuelt kan gjøre selv? Vil jo tro man er like langt etter å ha fraktet kjolen derifra igjen...
Gjest Gjest_Mona_* Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 Det var kanskje steame, dvs dampstryke???
leirbål Skrevet 14. mai 2009 #3 Skrevet 14. mai 2009 Veldig mange henger opp kjolen og sløret på badet når de skal dusje, for å rette ut krøller. Du kan jo forsøke dette. Blir det ikke bra nok, kontakter du butikken du kjøpte kjolen i, eller et renseri.
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2009 #4 Skrevet 14. mai 2009 Var innom Agape i Stavanger, og midt i lokalet hang det en kjole i "steamen". Dvs. at kjolen var hengt opp, og det sto en slik maskin som lagde vanndamp gjennom en slage med tut som sto rettet mot kjolen. Fikk inntrykk av at det var nokså fuktig siden gulvet var dekket med plast. På denne kjolen kunne man tydelig se brettekantene, og jeg vil tippe at etter en slik behandling bør den kun henge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå