Gjest fortvila Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 Hei Min samboer som jeg antok var ferdig med spilleautomater har nå begynt å spille på internett.. Der har han lagt inn mitt visakort som betalingsform! Det min samboer har gjort er ein ting.. Men eit anna problem er at det går ikke an å fjerne visakortet mitt fra profilen. Har prøvd å ringe folka bak nettstedet, sendt fleire mailer men ingen respons. Begynner å bli ganske fortvila da penger som kom inn på kontoen min idag er borte Hva gjør jeg??
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2009 #4 Skrevet 14. mai 2009 Du tar kontakt med banken din, som hjelper deg med å anmelde saken. Hvis du/dere ikke har gjort noe feil får du pengene tilbake fra banken og så må banken kreve pengene tilbake fra nettstedet.
Alison Skrevet 14. mai 2009 #5 Skrevet 14. mai 2009 Du tar kontakt med banken din, som hjelper deg med å anmelde saken. Banken hjelper med å sperre kortet, men skal saken anmeldes til politiet må du gjøre det selv. Det kan sendes reklamasjonssak til banken der du ber om å få tilbake pengene som er belastet, men da må du legge ved en bekreftelse fra politiet om at saken er anmeldt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå