Gå til innhold

Kvinne,SLIK behager du din make!


Gjest Kråkaa

Anbefalte innlegg

Gjest SmallTalk

Jeg tar disse artiklene for hva de er: Underholdning. Og jeg har et visst inntrykk av at de som har skrevet dem har glemt en vesentlig ting, nettopp at folk er forskjellige. Til og med menn!

Jeg er ikke gammel, men jeg har alikevel skjønt en ting. Nøkkelen til suksess i sengen er i hovedsak kommunikasjon. (Og å legge fra seg store deler av bluferdigheten sammen med klærne.)

Hvis jeg er usikker på om samboeren liker det jeg gjør, så spør jeg. Og hvis det er noe jeg vil at han skal gjøre så sier jeg i fra. Jeg har ingen problemer med å veilede han når han trykker på feil punkter, og jeg veit at han heldigvis er lik med meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Jeg har ingen problemer med å veilede han når han trykker på feil punkter, og jeg veit at han heldigvis er lik med meg. :)

"Trykker på feil punkter"? Lol, snakk om å være hårsår og ømfintlig! Det er vel ingen punkter som er feil? Eller mener du analen? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SmallTalk
"Trykker på feil punkter"? Lol, snakk om å være hårsår og ømfintlig! Det er vel ingen punkter som er feil? Eller mener du analen? :skratte:

Moroklump du...

Ingen punkter er feil i den forstand, men de alle fleste har noe som er mer turn on enn annet. Om ei jente liker å bli kyssa i nakken, men virkelig ikke kan fordra å bli kyssa på magen, så blir det å kysse henne på magen å trykke på feil punkt, imens å kysse henne i nakken blir å trykke på rett punkt. :)

You see?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenneth
(...) En ting er å generalisere menn på denne måten(...)Pokker heller,skriv hva vi kvinner vil ha!(generelt,ikke rettet spesifikt mot kg)
Jeg håper for din del jeg misforstår, men det blir litt pussig når du første snakker om å generalisere, for deretter å vise til hva (dere) kvinner vil ha.

Et annet morsomt argument i denne sammenhengen er "jeg leser det bare for underholdningens del"-argumentet. Vel, ved å betale ørtåførti kroner for et glossy dusteblad, sponser du faktisk en idiotindustri som lever av å polarisere kjønnsforskjeller. Når du sitter i sofaen og humrer over hjernedøde artikler, sitter den mangt et svakt individ og tror hun må utføre oralsex på mannen for å være en ekte kvinne (eksempelvis).

Jeg synes gapet mellom i hvor stor grad vi liker å anse oss selv som intellektuelle individer, og all dumskapen vi utfører og konsumerer, er vel drøy ironi.

Om ikke annet så tror jeg det er en god gjerning å starte slike tråder. For hvert tilfelle der man får en person til å avslutte abonnementet på et idiotblad til fordel for en meningsbærende avis, har verden tatt et stort steg fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kråkaa
Jeg håper for din del jeg misforstår, men det blir litt pussig når du første snakker om å generalisere, for deretter å vise til hva (dere) kvinner vil ha.

Et annet morsomt argument i denne sammenhengen er "jeg leser det bare for underholdningens del"-argumentet. Vel, ved å betale ørtåførti kroner for et glossy dusteblad, sponser du faktisk en idiotindustri som lever av å polarisere kjønnsforskjeller. Når du sitter i sofaen og humrer over hjernedøde artikler, sitter den mangt et svakt individ og tror hun må utføre oralsex på mannen for å være en ekte kvinne (eksempelvis).

Jeg synes gapet mellom i hvor stor grad vi liker å anse oss selv som intellektuelle individer, og all dumskapen vi utfører og konsumerer, er vel drøy ironi.

Om ikke annet så tror jeg det er en god gjerning å starte slike tråder. For hvert tilfelle der man får en person til å avslutte abonnementet på et idiotblad til fordel for en meningsbærende avis, har verden tatt et stort steg fremover.

Ser at den ble litt misvisende den der linje du siterte til..

Jeg ønsker ingen slike artikler,hverken for menn eller kvinner.Men om det først skal produseres slike artikler som andre mennesker vil lese så burde det vel finnes for begge kjønn.

Jeg selv kjøper av prinsipp ingen slike magasiner for jeg synes mye av det som kalles artikler der inne er lavmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...