bubbissa Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 Jeg bor i toppetasjen i et borettslag, og altanen trenger sårt en rens før jeg beiser den på nytt. Hvordan i alle dager skal jeg gå frem? Har kjøpt terrassefornyer (med blekemiddel og det hele). Har ikke hageslange, så tenkte bare å bruke bøtter med vann og spraye på svineriet og skrubbe det vekk. Problemet er at det vil renne ned på naboene sine altaner når jeg skyller dette vekk. Siden det er kjemikalier i vannet, vil jeg tippe dette ikke er veldig populært. Hva i all verden skal jeg gjøre? Har ikke tilgang på høytrykkspyler. Trenger man mye vann for å få vekk rensemiddelet? Altanen min er 12 kvm, så ikke all verden...
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2009 #2 Skrevet 21. mai 2009 Jeg brukte terrasserens og så skylte jeg med vann som jeg bar i bøtter. Det ble noen turer. Terrassen har avløpsordning slik at regnvann renner ut. Jeg skylte forsiktig slik at det ikke skvulpet men at vannet fulgte avløpsrørene. Kan være greit å si i fra til de under så de kan sette til side møbler/tørkestativ osv. i tilfelle du er litt uheldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå