ciba Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 hei i går fikk jeg en god nyhet, jeg har endelig greid å fått meg en jobb, jeg var kjempe glad så sente jeg en sms til en såkladt vennine, å sa det, ville ikke ringe for vet hun var på jobb da, hun har vært veldig rar i det siste, alt det posetive jeg sier til henne snur hun om til det negative å det er litt leit, tror hun er sur for at jeg ikke vil til byen å drikke vær helg, hun er 38 jeg er 40, klart jeg kan bli med ut noen ganger men ikke altid, har lyst å kose meg hjeme med mann å slikt å ihelgene, men i går bestemte jeg meg, for å være det samme mot henne som hun er mot meg, heller bare kutte hun ut, da jeg fortalte om jobben, så fikk jeg svar, som lyder slikt. ja jeg jobber å sliter, så skal jeg hjem til foreldrene mine å vaske etter på. så skal jeg til en å hjelpe å puse opp bade etter på. ikke noen at det var fint for meg, men sån er hun altid, har også bygd hus nå å vi har bod her i 2 år nå. å hun har enda ikke hatt tid til å kome, hun bor 15 min fra meg med bil. så til dere, ville dere gjort som jeg nå. være den samme mot hun som hun er mot meg, heller bare kutte hun helt ut?
smilefiskeb Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 Hei! Gratulerer med ny jobb! Håpar den blir bra for deg! Når det kjem til venninna di er det jo du som kjenner henne best, du som veit kvifor de er veninner... Men har du prøvd å snakke med ho? Er ho misunneleg på deg, eller lei seg for noko som gjer at ho ikkje greier å vere ei god venninne i denne perioden? Eller har ho alltid vore sånn? Eg ser i alle fall ikkje for meg at det er eit poeng i å gjere det same tilbake til ho, kva vennskap blir det? Eg ville snakka med ho om problemet, og om ho ikkje hadde ein god grunn/slutta med det, ville eg revurdert heile vennskapet. Håpar alt ordnar seg!
ciba Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2009 tusen takk skal du ha, ja har snakket med hun om det, hun sier at hun forandra personlighete etter det ble slutt med hennes samboer for 4 år siden, hun har forandret seg veldig, når hun var sammen med han, var hun kjempe god å ha, etter hun ble singel, så har hun sakt at hun må kun tenke på selg selv å sitt, alle gjør det noen ganger, men tre år synest jeg er lang til. men jeg tror at jeg bare la hun ta først kontakt vist hun vil mere, grunnen at kansje hun kan være litt sur på meg, er at jeg ikke orker å ut å drikke så mye som henne, da tenker jeg ikke på å kose seg med et glass heller to, men mange glass, husker en gang jeg bare tok tre øl en gang vi var på byen, da ble hun sur
angeleyes Skrevet 14. mai 2009 #4 Skrevet 14. mai 2009 Gratulerer med jobb:) Å bli sur for at du ikke blir med ut hver helg er en uting. For at dere skal kunne være venninner må hun takle at du har dine egne meninger og ting som skjer i ditt liv også. Alt kan ikke bare dreie seg om henne og det hun har lyst til.
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2009 #5 Skrevet 14. mai 2009 Gratulerer med ny jobb! Så gøy og spennende! Hun venninna di er ikke mye å spare på. Hva skal du med henne? Be henne skjerpe seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå