Gå til innhold

A cherry on top

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

http://www.acherryontop.com

Er det noen her som har handlet hos de? De hadde en god del spennede på salg, men jeg er alltid litt nervøs når jeg ikke kjenner noen som har handlet fra butikker, spesielt såpass små.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Har dessverre ikke god erfaring med denne butikken. Jeg har prøvd to ganger, den ene gangen fikk jeg ca halvparten av det jeg hadde bestilt, og ikke noe beskjed om pengne tilbake eller noe. Så jeg måtte ta kontakt på mail, fikk ikke svar og måtte til slutt ringe dem, og enda tok det lang tid før det ordnet seg. Til tross for den opplevelsen bestilte jeg en gang til noen måneder etterpå, på grunn av noe salg såvidt jeg husker, men da tok det nesten 9 uker før pakken kom, og masse mailing igjen.

Nå handler jeg bare hos de norske nettbutikkene, det er ikke noe dyrere når man regner med momsen, og pakken kommer med en gang uten noe tull. De fleste utenlandske pakker stoppes nå i tollen og det kommer moms på, og jeg gidder ikke bestille for under 200, fordi det er dyr porto. Sminke og hudpleie bestiller jeg fortsatt fra utlandet, for det er det litt å spare på. Av scrappebutikkene anbefaler jeg spesielt papirloftet for best utvalg og upåklagelig service. Norges beste nettbutikk etter min mening.

:enig:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...