Gjest jentutten Skrevet 14. mai 2009 #1 Skrevet 14. mai 2009 Var innom her en stund tilbake og spurte om råd til hvordan man kunne spørre typen om å barbere seg helt glatt for meg da jeg tenner på glatte menn, og det ville han til slutt Men syntes resultatet er veldig nuppete da, og mindre glatt enn jeg håpet. Ser heller ikke så fint ut. Så mitt spørsmøl er om det finnes noe bra som kan smøres på som gjør at det både ser bra ut og føles bra ut? Har desverre nesten ikke noen erfaring med helbarbering av meg selv da det har vist seg å klø alt for mye så det har jeg droppet.
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 Først bør han dusje, så huden er varm og myk og hårene står ut fra huden pga. varmen. Hvis han har lange hår lønner det seg å bruke en hårtrimmer til å fjerne det, så bruker du en bra høvel med skarpe (dvs. ganske nye) blader. Det kan lønne seg å ha et eget blad som dere bare bruker til å barbere underlivet med - hygienemessig også, kanskje... Bruk barberskum og strekk ut huden med den andre hånda. Ta så få og så jevne tak som mulig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå