Gå til innhold

til deg som lekte med oss!

Anbefalte innlegg

Gjest forbannet!!!
Skrevet

ja vi vet du løy om ting, sånn at ting skulle gå til din fordel!

du sa det var slutt mellom deg og henne? hun fortalte du hadde foreslått pause!

alikevell var det greit for deg og rote med meg. fortelle mine venner at du var forelsket i meg, men alikevell presterer du og prøve deg på venninna mi i enerom??? wtf!?? trodde du virkelig ikke jeg ville få høre det tilbake av henne??

da du skulle kjøre meg på togstasjonen da jeg skulle reise hjem til mitt hjemsted for ferie, dukket du aldri opp. du sa du hadde sovet i 20 timer fordi du hadde tatt sovepiller og feberdempende, men hun fortalte at du hadde vært på fest og knullet ei jente på 15 år!!! 15 år ja!

det er over grensa når du selv er 25 år!!! fysj!!!

og mens jeg var hjemme på ferie gikk du tilbake til eksen din uten og gi en eneste lyd fra deg (har enda ikke hørt noe)! og si til henne masse stygge ting om meg!

foreslå og flytte sammen med henne, for så å dumpe henne noen dager senere? hva i alle dager tenker du med?

og for å toppe kaka, prøve deg på en venninne gjennom 14 års vennskap og la hun falle for deg for så å dumpe henne OG!

og så ser man deg med en ny jente IGJEN noen dager senere!!

hva forventer du?? det er ikke bare oss heller, det er flere i din fortid du har kødda med på lik linje som med oss!

du ler av oss nå ja fordi vi alle er pissed off.....men jeg skal spørre deg når du sitter der venneløs og ensom og lurer på hvor vennene ble av og hvorfor alle er sinte på deg og ikke vil være med deg lengre, hvordan dette funket for deg!!

hva forventer du???? ditt j**** svin!!!!

alle vet det og ingen skjønner hvorfor, det er bare snakk om tid om du fortsetter sånn!!

hvorfor kan ikke menn bare spørre om du vil være en fucking good friend, i stede for å leke med deg sånn?? jeg fatter det ikke!! :kjefte:

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...