Idnar Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Har en ekstern harddisk (maxtor 500) som jeg ikke finner når jeg kobler den til pcen! Det kommer ingen lyd når jeg kobler den til, det kommer ingen ikoner nede til høyre (på linjen med klokken) og jeg finner den ikke når jeg søker på din datamaskin! Hvordan kan jeg da finne den? Jeg VET at jeg har koblet den riktig, da jeg har brukt harddisken før. Har masse bilder innpå der som jeg ikke vil miste! Noen som kan hjelpe???
vesla86 Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 Spinner den opp når du kobler den til? Altså, lager selve harddisken noen dure-/suse-lyder og vibrerer den? Det du kan forsøke i første omgang er å prøve en annen strømkabel/usb-kabel. Det hender det er synderen, la oss håpe det
Idnar Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2009 Kommer ingen lyd, nei, men den lyser sånn at jeg ser at det er strøm i den.. Ikke durer den heller! Har prøvd med forskjellige usbkabler... Kan det være strømkabelen?
Gjest Gjest_Lilla_* Skrevet 15. mai 2009 #4 Skrevet 15. mai 2009 Prøvd å koble den til en annen pc? Hadde lignende problem med et kamera. Koblet det til den bærbare pc'en og ingenting skjedde. Koblet det til den stasjonære og vips! da funket alt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå