veslepus Skrevet 21. juli 2003 #1 Skrevet 21. juli 2003 Vet ikke helt om denne passer inn her - eller hvor den passer inn... Er det noen som kan hjelpe meg med hvordan jeg lager en link til dagboken min i signaturen? Det ville vært veldig snilt...
Crazee Skrevet 21. juli 2003 #2 Skrevet 21. juli 2003 Skriv utan mellomrom: [ url=http://....(link til dagboka di) ]Dagboka mi[/ url]
Gjest Hilde K S Skrevet 21. juli 2003 #3 Skrevet 21. juli 2003 Ja dette lurer jeg også på. Fikk en pm fra grooo i sted og jeg prøvde meg på den men den kom feil ut for meg, men her får du den så kan du prøve : TITTEL PÅ DAGBOKEN DIN Mulig jeg har gjort feil på mellomrommene. Prøver videre jeg !
Gjest Lea Skrevet 21. juli 2003 #4 Skrevet 21. juli 2003 Sendte deg nettopp en Pm jeg Hilde :D Den riktige koden ligger i PM-en hvis du vil bruke den.
Gjest Lea Skrevet 21. juli 2003 #6 Skrevet 21. juli 2003 *Løper jublende over målstreken* Jeg pleier å gjøre det på følgende måte: 1. Klikk på svar i f.eks denne tråden 2. Klikk på URL-knappen slik at det står 3. Markøren skal stå rett innenfor den siste klammen 4. Skriv = og lim inn adressen til dagboka Nå står det: 5. Etter klammen skriver jeg det som skal være synlig i signaturen. For eksempel Leas lystige. 6. Klikk på URL-knappen igjen. Det skal nå stå: Leas lystige Så klipper du ut hele greia og limer det inn i signaturen.
Gjest Hilde K S Skrevet 21. juli 2003 #7 Skrevet 21. juli 2003 Tusen takk for hjelpen, Lea, Tex og Groo ! Sannelig godt det finnes hjelpsomme mennesker. Nå ser det helt fint ut. Klemmer i bøtter og spann til dere
veslepus Skrevet 21. juli 2003 Forfatter #9 Skrevet 21. juli 2003 Ey... Jeg fikk det til! Tusen takk for hjelpen! ... det er jo egentlig ingen ekte dagbok --- bare min lille slankedagbok :oops: Men jeg synes det er så tøft med sånn link!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå