Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest New Siraj
Skrevet

Hei Folx!

Tenkte vi kunne ha et sted å ramse opp tips som vi har testet og som virkelig virket.

1. Hjemme-hårbleking: Jeg leste her at en blanding av salt og sitron lysner håret, men det er ganske sterke saker. For et par uker tilbake farget jeg mitt brune hår altfor mørkt(les sort). Det jeg gjorde da var å ta den hjemmeblekingen to ganger og er storfornøyd med fargen som er nå. Det lysnet akkurat passe slik at jeg har nå min naturlige hårfarge. Genialt. Kurer håret godt så det ble ikke noe skader.

2. Joico K-pak hårkur. Ingen over, ingen vedsiden!

Skriver fler når jeg kommer på dem.

New Siraj

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Hei Folx!

Tenkte vi kunne ha et sted å ramse opp tips som vi har testet og som virkelig virket.

1. Hjemme-hårbleking: Jeg leste her at en blanding av salt og sitron lysner håret, men det er ganske sterke saker. For et par uker tilbake farget jeg mitt brune hår altfor mørkt(les sort). Det jeg gjorde da var å ta den hjemmeblekingen to ganger og er storfornøyd med fargen som er nå. Det lysnet akkurat passe slik at jeg har nå min naturlige hårfarge. Genialt. Kurer håret godt så det ble ikke noe skader.

2. Joico K-pak hårkur. Ingen over, ingen vedsiden!

Skriver fler når jeg kommer på dem.

New Siraj

Hei! Kjenner til bomfarging jeg og.. hehe. hvor mye salt og sitron brukte du? Smart altså! :)

Gjest Gjest
Skrevet
Hei! Kjenner til bomfarging jeg og.. hehe. hvor mye salt og sitron brukte du? Smart altså! :)

jeg blandet 2dl salt, 2dl vann og en hel sitron i skiver(med skallet). dette fikk koke til sitronen var mør:) lot det avkjøle slik at det ikke ble for varmt for hodebunnen, men ikke la den avkjøle for mye. hadde det i tørt hår slik at alt var gjennomvått.

lot det virke i et par timer. Genialt!!

Gjest New Siraj
Skrevet

jeg pleier også å ta på litt sånn antibakteriell gel på kviser, da forsvinner de temmelig kjapt!

Gjest Gjest
Skrevet

Måtte du ta den hårtingen to ganger for å få resultat eller så du etter en gang? Skal prøve den:D

Hvilken antibac gel er det snakk om?

Genial tråd btw!

Kan jo kanskje gi tilbakemeldinger på ting vi har prøvd som ikke virker også?

Har ett tips selv, hvis du er plaget med kviser på ryggen ta en linpose og legg havre oppi, så henger du den på krana til badekaret og fyller i. Til slutt klemmer du ut resten av vannet fra posen. Funker!

Har du ikke badekar, er basiron ett godt alternativ tol ryggen! Ansiktshuden min tålte ikke denne, men ryggen gjør:)

Ellers kan jeg tipse om at alt du har som ikke kunne brukes til det du hadde tenkt, kan brukes til noe annet, bare spør:)

Skrevet

*mine innlegg*

Gjest Gjest_Tio_*
Skrevet

Kvisetips:

Underjordiske, hovne, dype smører jeg en klatt hydrokostison på. (Betennelsesdempende) Par dager og de er vekk. :)

Mer åpne kviser med puss får en liten klatt Brulidinkrem. (antibakteriell)

Forsvinner oftest de også da. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...