susanne_89 Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Har nokon forslag til kva eg skal bruke for å vaske inni kjøleskapet? Ikkje noko dårleg lukt av det, berre skite.. Ein ting til, dette er eit kombiskap, tenkte eg kanskje skulle ha av-isa frysaren, men då blir jo alt i kjøleskapet dårlig. Kor skal eg gjere av maten i frysen? Har ingen anna frysar heller.. Håpar nokon kan gje meg eit hint..
*Joyce* Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 Inni kjøleskapet bruker jeg mikrofiberklut. Når jeg aviser frysen har jeg frysevarene over i kjøleboks og termoposer (sistnevnte får du får en tier på butikker som Ultra), og setter dem så kjølig som mulig - om vinteren setter jeg det bare ut. Er også bevisst på å få tømt litt i ukene/dagene før avising. Dessuten bruker jeg en sånn som dette, pluss at jeg setter bøtter med varmt vann inni frysen for å få det til å gå raskere.
Gjest Gjest_Micha_* Skrevet 17. mai 2009 #4 Skrevet 17. mai 2009 Vask med domestos fresh. Prøve det met varm vann og en litt eddig.
Gjest Løve66 Skrevet 17. mai 2009 #5 Skrevet 17. mai 2009 Jeg bruker litt klor i vannet når jeg vasker inni kjøleskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå