Gå til innhold

Vondt i nedre del av magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hele begynte med at jeg trodde jeg skulle dø når jeg fikk mensen, har alltid hatt kraftige menssmerter. Men dette var uutholdelig, var rett før jeg ringte 112. Lå å bedde til høyere makter om at noe eller noen kunne treffe meg i hodet med noe hardt.

så gikk det vekk dagen etterpå, men var øm i magen etter alle smertene.

Vi skulle reise til syden dagen etter jeg hadde så vondt at jeg ikke rakk å då til legen. Men i syden var alt noenlunde ok. men nå er jeg øm i eggstokkene akkurat som når jeg har eggløsning, bare det har foregått i halvannen uke. kommer stikkinger/kramper inni vagina og når det er ferdig må jeg løpe på do for da er jeg helt våt i trusa av brunrosa utflod ser ut sånn som siste dagen med mens.

Og det lukter skikkelig ille. vil ikke ha se med kjæresten min for jeg er redd han skal merke at jeg lukter vondt.

Det er også vondt å ha se noen ganger, kjennes ut som noen "stabber" meg med kniv i den delen av magen. helst på venstre side, og det er der jeg er mest øm.

eller mer en sultfølelse hvis jeg kan forklare det sånn. og det skjennes ut som om jeg har en tampong inni skjeden, og den blir presset lenger inn når vi har sex, for det er et trykk på en måte. og når jeg reiser meg for å gå på do (dette er når han ikke har fått utløsning inni meg) så drypper dette rødbrune griset på bein, gulv you name it. og noen ganger har kjæresten min sport meg om jeg har mensen, for jeg har hatt masse brunrødt gris nedover låret etter sex..

har lest på nettet, men det er så mye som kan minne om det jeg har.

Jeg har ikke hatt feber, bare sånn at det er sagt.

Noen som har en anelse om hva dette kan være? Eller har hatt noe lignende selv?

Håper noen kan svare noe annet enn kom deg til legen!

For jeg skal jo selvfølgelig det!! :sinnatagg:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Spontanabort, eller i verste fall svangerskap utenfor livmoren?

Lege så fort som mulig, eller i det minste en test i morgen.

Skrevet
Spontanabort, eller i verste fall svangerskap utenfor livmoren?

Lege så fort som mulig, eller i det minste en test i morgen.

hjelp:/ tror jeg skal komme med til jegen GAAANSKE fort jaa!

Gjest brutal_mann
Skrevet

Ikke for å være nesevis, men jeg anbefaler deg heller å ringe 113. Om det ikke var en mann i uniform og med håndjern du ville ha da :cool:

Skrevet
Ikke for å være nesevis, men jeg anbefaler deg heller å ringe 113. Om det ikke var en mann i uniform og med håndjern du ville ha da :cool:

Jo det var akkurat det jeg ville ha der jeg lå :ler: er ikke så flink på de nummerne jeg

Gjest Gjest
Skrevet

Kan og være en kraftig blærekatar.

Fikk det slik en gang (Har hatt blærekatar mye som liten, men bare en veldig kraftig så vidt jeg hvet)

Var ganske sikker på at jeg var gravid også før jeg gikk til legen og trodde jeg holdt på å miste den lille (Hadde mistet en et halvår før)

Har og vært plaget med svært kraftige menssmerter,så jeg hvet godt hva det er.

På morgenen jeg skulle til legen var det rød\brunt utflod\blod da jeg tørket meg,, ganske mye engentlig. Og fryktelige kramper.

Da jeg kom til legen var smertene så ille i magen at jeg svimte av på legekontoret.

De fikk urinprøve og den viste en kraftig urinveisinfeksjon.

Var gravid også i 8 uke. (mistet heldigvis ikke babyen denne gang)

Fikk noen tabletter men det gikk en del dager før smertene ga seg alikevel.

Skrevet

Men det gjør ikke vondt når jeg tisser, skal ikke blærekatarr gjøre det?

Mensen kommer snart igjen, og orker ikke slike smerter igjen.

Har heller ikke noe særlig til matlyst, vondt i lysken, er slapp og har syykt med hormonsvingninger. Sånn som jeg forklarer det høres det egentlig ut som jeg er gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...