Mrs_M Skrevet 21. juli 2003 #1 Del Skrevet 21. juli 2003 Bestilte noen varer fra victoria secrets...Har nå fått pakka i posten, sammen med melding om at jeg har fått en ufortollet pakke..... Er det ikke vanlig å få det brevet før jeg har fått pakka ? Jeg har jo pakka nå, så hva skjer hvis jeg "glemmer" å fakse det tilbake til posten, eller å fortolle selv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly16 Skrevet 21. juli 2003 #2 Del Skrevet 21. juli 2003 Hvis du "glemmer" det så får du en purring fra Posten, med tilhørende giro for mva med gebyrer. Så man kan like godt fortolle med en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 21. juli 2003 #3 Del Skrevet 21. juli 2003 Du vil antagelig få en purring etterhvert ihvertfall... Jeg vant en gang et digitalkamera fra England, og siden jeg hadde vunnet det trodde jeg ikke jeg måtte betale noe toll for det, men joda, det måtte jeg. Litt over 1000,- kroner ble det. Og de ringte meg til og med flere ganger, for å finne ut hva jeg hadde vunnet. Måtte sende inn kopier av papirer som sa at jeg hadde vunnet det, men det hjalp ikke. Betale måtte jeg uansett. Så hvis du "glemmer" å betale regningen, bli ikke overrasket om du får en telefon isteden. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 21. juli 2003 #4 Del Skrevet 21. juli 2003 Posten har endret rutinene slik at du får tollbrev og pakke samtidig- uansett slipper du ikke unna så få den slippen av gårde i posten i morgen. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs_M Skrevet 21. juli 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 21. juli 2003 Hmm...har registrert meg på toll.no nå...Får vel fortolle det selv....Men takk for infoen hvertfall da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå