sterkelars Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 (endret) hei alle gutter og jenter=) vi har vært sammen i et halvt år og er "lykkelige", men jeg (mannen) skal nå tjene 12mnd førstegangstjeneste i garden (oslo) 1000 km fra dama, får jo permisjon noen ganger men er langt å reise. noen tips til hvordan man skal takle dette? skjønner at det er kjipt å sture hjemme i 12mnd og så liksom være i et "forhold" imens..men vi er jo glad i hverandre :/ ps: begge er 19 takker for svar mvh lars Endret 13. mai 2009 av sterkelars
Gjest brutal_mann Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 Jeg ville ikke satset på at det ville vare. For ungt forhold, for unge mennesker, for langt vekke for lenge.
Gjest Gjest_Polly_* Skrevet 13. mai 2009 #3 Skrevet 13. mai 2009 Alder har INGENTING å si ang. avstandsforhold. Jeg er ei 22 år gammel jente som har vært sammen med kjæresten min i snart 5 år, og han dro i militæret når vi begge var 19, avstanden var da på over 100 mil. Med rett innstilling, og klar kommunikasjon så klarte vi oss helt fint.. Det må være greit å si til hverandre at dere savner hverandre, uten at det trenger å bli tuting på telefonen hver kveld Vi klarte det ved å ha en delvis oversikt over når han kom hjem, og med det, så hadde vi noe å se frem til Funket som smurt.. Dessuten, 12 mnd ER ikke så lenge, faktisk Vær ærlig med hverandre mens dere er adskilt.. Jeg og kjæresten (nå samboer) snakket på telefonen annenhver dag det første halvåret, og skrev MYE meldinger, men det neste halvåret økte vi til å snakkes hver dag. Det skal sies at et bra mob.abbonement var nyttig.. Forholdet vårt ble sterkere.. Syns du ikke det er verdt å prøve? Vi hadde greit nok vært sammen i nesten 2 år før han dro, men akkurat det er vel ikke så vesentlig, så lenge man er glad nok i hverandre og er villig til å gi en innsats..
Gjest single lesbe Skrevet 13. mai 2009 #4 Skrevet 13. mai 2009 Kan bare signere alt dama i innlegget over sier. Innstilling er kanskje sterkeste stikkord, ja, sammen med kommunikasjon. Lykke til!
Virreliten Skrevet 13. mai 2009 #5 Skrevet 13. mai 2009 Vil man så klarer man det aldeles utmerket. Jeg er fremdeles gift med samme karen, og mens han var i forsvaret klarte vi oss med telefoner, brev og permisjoner. Det er 22 år siden. Så ja, det går an.
Inx Skrevet 13. mai 2009 #6 Skrevet 13. mai 2009 hei alle gutter og jenter=) vi har vært sammen i et halvt år og er "lykkelige", men jeg (mannen) skal nå tjene 12mnd førstegangstjeneste i garden (oslo) 1000 km fra dama, får jo permisjon noen ganger men er langt å reise. noen tips til hvordan man skal takle dette? skjønner at det er kjipt å sture hjemme i 12mnd og så liksom være i et "forhold" imens..men vi er jo glad i hverandre :/ ps: begge er 19 takker for svar mvh lars De fleste forhold går i vasken etterhvert uansett, men så har man unntakene
sterkelars Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 13. mai 2009 Takk for oppmuntrene poster =) dette må vi bare fikse...!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå