Gå til innhold

Hvordan fortelle at vi skal adoptere?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_siri_*
Skrevet

Hei.

Vi er i gang med adopsjonsprosessen vår, men har ikke fortalt det til noen enda.

Har du noen gode forslag til hvordan vi kan fortelle dette til nær familie og venner? Vi har en veldig støttende familie, men det er likevel vanskelig....

Blir glad for alle tips!

Videoannonse
Annonse
Gjest annemor30
Skrevet
Hei.

Vi er i gang med adopsjonsprosessen vår, men har ikke fortalt det til noen enda.

Har du noen gode forslag til hvordan vi kan fortelle dette til nær familie og venner? Vi har en veldig støttende familie, men det er likevel vanskelig....

Blir glad for alle tips!

Jeg er vel det en kan kalle rund i kantene så jeg hadde vært glad for en telefon eller et besøk hvor "du" fortalte om barneplanen:-) enkelt og greit hihi

en ting til: Jeg ønsker deg masse hell og lykke i din prosess og veien mot det store å bli mamma:-)

Skrevet

så spennende:=) :=)

jeg ville bare tatt det opp når jeg traff de jeg ønsket å fortelle det til, og så går vel jungeltelegrafen til resten av de man ikke er helt nærme:P

:jepp:

Skrevet

Noen jeg kjente (som aldri hadde drøftet sin barnløshet med noen) ringte sine nærmeste og sa de hadde noe viktig å fortelle, og det var at de nå var godkjent som adoptivforeldre. Familien rundt dem gråt av glede.

Gjest Gjest_Ingunn_*
Skrevet
Hei.

Blir glad for alle tips!

Si som det er!

Noe annet enn det blir bare dumt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...