Gjest virvelvind Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Hun har holdt på gjevnt i 10-15 minutter og spydd opp hvitt og gjennomsiktig slim. Jeg har selvfølgelig ringt dyrlegen min men de har fri i dag og jeg er ikke sikker på om dette er akutt, for det virker som om hun er i fin form ellers, men jeg vet heller ikke hvor normalt det er for katter å spy slik :S
Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 Spiser/drikker katten din ? Evt hvor lenge siden ? har hun gått på do ? Vil hun leke om du forsøker ? kan det være at hun har spist noe gress og slikt? Kommer ofte grass opp igjen med hvitt skumm og slim , iallefall etter min erfaring.
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2009 #3 Skrevet 13. mai 2009 Har hun gress i nesen? En gang var pusen min syk i flere dager. Spøy og spøy og spøy. Til slutt fikk hun hostet opp et strå gjennom nesen, jeg dro det ut og hun var frisk igjen.
Gjest Glør Skrevet 14. mai 2009 #4 Skrevet 14. mai 2009 Det er vanlig at katter kaster opp, spesielt dersom de jakter eller har tilgang på gress, så vurder allmenntilstanden hennes. Virker hun ellers pigg, ville jeg sett det an ett døgn, for se om hun slutter av seg selv. Men hvis hun i tillegg er slapp, beveger seg lite, har matte øyne osv, kan det være noe som haster.
Tjorven Skrevet 18. mai 2009 #5 Skrevet 18. mai 2009 Vår pus hadde mageinfeksjon og kastet opp, men det var mer gulaktig gjennomsiktig slim. Han var utrolig slapp i tillegg. Ble kjapt frisk etter dyrlegebehandling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå