Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som vet årsaken til at Norge har blitt et flerkurtuelt land?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg vet litt om det. Hvordan da?

Skrevet

Har en liten oppgave hvor jeg b.la skal skrive om det. Og finner ikke noe på nettet, så ble så vannskelig for meg :(

Kan du ikke skrive litt av det du vet, om du gidder, så hadde jeg blit veldig blid :) :) :)

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

har du ikke lærebok om temaet dA?

Gjest Gjest
Skrevet
Er det noen som vet årsaken til at Norge har blitt et flerkurtuelt land?

Årsaken er at folk har vært dumme nok til å stemme på AP og SV, og de slipper inn tusenvis av innvandrere hver måned.

Skrevet

De aller fleste land er jo flerkulturelle, men i Norge som ligger i ytterkanten av det meste, har det nok tatt lenger tid enn mange andre steder. De som innbiller seg at dette er Ap og SV sin "feil", må rett og slett begynne å ta inn over seg at Norge er en del av resten av verden.

Gjest Gjest
Skrevet
De som innbiller seg at dette er Ap og SV sin "feil", må rett og slett begynne å ta inn over seg at Norge er en del av resten av verden.

Du bør begynne å ta inn over deg at det faktisk er AP og SV som styrer landet, ergo er det de som er årsaken til at vi hver måned tar inn tusenvis av nye innvandrere.

Gjest Gjest
Skrevet
Du bør begynne å ta inn over deg at det faktisk er AP og SV som styrer landet, ergo er det de som er årsaken til at vi hver måned tar inn tusenvis av nye innvandrere.

Og hva skal man gjøre med det om jeg tør spørre?

Gjest Gjest
Skrevet
Og hva skal man gjøre med det om jeg tør spørre?

Bruke stemmeretten din ved valget, såklart. Hva ellers?

Gjest Gjest
Skrevet
Bruke stemmeretten din ved valget, såklart. Hva ellers?

Ikke det svaret jeg trodde jeg skulle få, men det er jo sant.

Er venstre noe bra? FRP, Høyre og KRF styrer jeg i hvertfall langt unna.

Gjest Gjest
Skrevet
Ikke det svaret jeg trodde jeg skulle få, men det er jo sant.

Er venstre noe bra? FRP, Høyre og KRF styrer jeg i hvertfall langt unna.

De fleste partiene har lagt ut partiprogrammet sitt på internett, så det er bare å lese gjennom det hvis du er usikker på hva du bør stemme.

Skrevet
Har en liten oppgave hvor jeg b.la skal skrive om det. Og finner ikke noe på nettet, så ble så vannskelig for meg :(

Kan du ikke skrive litt av det du vet, om du gidder, så hadde jeg blit veldig blid :) :) :)

For det første har vi alltid hatt mer enn en kultur i Norge. Samefolket har en annen kulturhistorie enn resten av det norske folket.

Hovedårsaken i nyere tid er, som nevnt av andre, innvandring. Folk fra andre kulturer som kommer for å bosette seg i Norge av ulike grunner. Veldig mange svensker og polakker kommer til Norge for å finne arbeid. Vi har også asylsøkere og flyktninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...