Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter og ser på siden prettyskin4less.com nå. Ser at prisene er ganske mye lavere der enn andre steder. Nesten så jeg blir litt skeptisk... :) Ser at de selger ID foundation til $19,50 blant annet, LimeBeauty tar til sammenligning $25.

Er det noen som har handlet der, og som vil dele noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har handlet md formulations og Dermalogica av henne gjennom ebay, ingen problemer :)

Skrevet

Jeg kjøpte ID foundation der for ikke lenge siden. Prisen kom på under 200 inkl. frakt (rundt 180?), og det tok vel rundt ei uke før den var i postkassa.

Skrevet

Takk for svar, begge to! Det høres jo veldig bra ut. Da blir det nok bestilt en Dermalogica Intensive Moisture Balance i kveld :)

Skrevet

Jeg har bestilt en MD formulations-krem derifra som var billigere enn alle andre steder. Null problem! De sendte kjapt, og produktet var (så langt jeg kunne se) i tipp topp stand.

Skrevet

Supert! Er så gøy å finne nye, billige sider :)

Takk for innspill!

Gjest Løve66
Skrevet

Jepp - prettyskin4less er kjempebra. Jeg har handlet mye der. Anbefales.

Skrevet

Eg handla tre produkt der som vart over 200 kr til saman - tenkte at det var jo så billig uansett samanlikna med dei norske prisane, så eg var heilt førebudd på å betale dei ekstra kronene. Når eg får pakken i posten, så har ho skrive på pakken at dei tre produkta eg kjøpte for ca 60 dollar til saman berre kosta 10 dollar per stykk. No måtte eg likevel betale ekstra, sidan det vart 205 kr ... Men det kan vere greitt å vite at ho gjer dette tydelegvis utan å bli spurd om det eingong!

Gjest Løve66
Skrevet
Eg handla tre produkt der som vart over 200 kr til saman - tenkte at det var jo så billig uansett samanlikna med dei norske prisane, så eg var heilt førebudd på å betale dei ekstra kronene. Når eg får pakken i posten, så har ho skrive på pakken at dei tre produkta eg kjøpte for ca 60 dollar til saman berre kosta 10 dollar per stykk. No måtte eg likevel betale ekstra, sidan det vart 205 kr ... Men det kan vere greitt å vite at ho gjer dette tydelegvis utan å bli spurd om det eingong!

Nemlig - og de var nok bare ikke helt oppdatert på kursen akkurat da.... (også kanskje disse innleggene blir moderert bort snart..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...