Gjest Tex Skrevet 21. juli 2003 #1 Skrevet 21. juli 2003 Var på Kristin på Lillestrøm idag og der overhørte jeg en dame i tlf som sa at de skal slutte å leie ut kjole og at de selger ut en del utleie kjoler rimelig.....
Felix Skrevet 21. juli 2003 #2 Skrevet 21. juli 2003 Hva er åpningstidene, og hvor ligger de? Internettside?
Gjest Tex Skrevet 21. juli 2003 #3 Skrevet 21. juli 2003 nettside www.kristinsbrudesalong.no Åpent fra 10-17 alle dager oppe til 19 på torsdager. Ligger mellom Strømmen og Lillestrøm...
Vimsevips Skrevet 21. juli 2003 #4 Skrevet 21. juli 2003 Det stemmer det. Jeg var der for ca 14 dager siden for å se på kjole. Og da hadde de et stativ med utleiekjoler som skulle selges. Nettopp fordi de skulle slutte med utleie, akkurat slik du overhørte Tex. Flinke og vennlige var de også. Hadde ikke barnevakt, så vesla var med. Søstra mi skulle passe på henne mens jeg prøvde. Selvsagt bestemte vesla seg for at KUN mamma var god nok og bælskreik når jeg gikk inn i prøverommet. Og låten ble ikke noe lavere av at jeg kom ut i en sid, hvit kjole og slør.. :o Turen ble med andre ord kort, men kjolene var nydelige, og jeg fikk bekreftet hvilken stil jeg kler..
Gjest Tex Skrevet 21. juli 2003 #5 Skrevet 21. juli 2003 og så er de så greie... Synes nesten det er det viktigste, at de er ærlige på hva du kler og at de lar deg svinse rundt til du er fornøyd....
Vimsevips Skrevet 21. juli 2003 #6 Skrevet 21. juli 2003 og så er de så greie... Synes nesten det er det viktigste, at de er ærlige på hva du kler og at de lar deg svinse rundt til du er fornøyd.... :enig_animasjon: :enig_animasjon:
Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2003 #7 Skrevet 22. juli 2003 De bestilte til og med en sjakett som passet til min lange forlovede! Vi var ute i god tid og etter en kjapp diskusjon om videreutleie ved evt. ny innkjøp av jakke fikk vi overtalt dem til å kjøpe en - tihi! Min forlovede var innom der siden, og da hadde de sagt at de skulle bestille 2 sånne jakker! Så har du en lang mann, så kan det være lurt å stikke innom dem. Tror de skulle ha ca 1800.- for leie av sjakett ...men ta det med en liten klype salt for jeg må innrømme at jeg ikke var så opptatt av prisen så lenge vi slapp å sy noe nytt til han... Ps: min forlovede er ca 196cm og har laaange armer
@shygirl@ Skrevet 3. august 2003 #9 Skrevet 3. august 2003 Tusen hjertelig takk for "tipset" i denne tråden.. Vi bor laaaangveis fra Lillestrøm, men hadde faktisk tenkt å reise dit for å finne kjole hos Kristins... Nå skal jeg begynne å planlegge turen!
Gjest Tex Skrevet 4. august 2003 #10 Skrevet 4. august 2003 Nå skal jeg begynne å planlegge turen! Det gjør du lurt i! De har mange utleie kjoler på salg nå, for de som alle andre skal slutte å leie ut.... Og med til sammen over fem hundre kjoler i butikken skulle utvalget være rikelig.....
Miracl3 Skrevet 4. august 2003 #11 Skrevet 4. august 2003 Denne salongen høres fantastisk ut. Tror nokk den er verdt de to timene det tar å kjøre dit. Er det noen som vet prisnivået på kjolene de har lagt ut på salg ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå