Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 13. mai 2009 #1 Del Skrevet 13. mai 2009 Hei Driver og kikker på en miniPC som kommer med "US Keyboard" altså uten knappene for ÆØÅ,er det mulig å skrive ÆØÅ på en sånn en ved å endre noen innstillinger? På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlaJenta88 Skrevet 13. mai 2009 #2 Del Skrevet 13. mai 2009 Hei Driver og kikker på en miniPC som kommer med "US Keyboard" altså uten knappene for ÆØÅ,er det mulig å skrive ÆØÅ på en sånn en ved å endre noen innstillinger? På forhånd takk! Ja, det er det. Du kan stille inn keyboard til norsk (bokmål i parentes, tror jeg). Men da blir jo ikke alle tastene riktige i forhold til hvor tegnene er osv tror, jeg. Men kan du touch, så er det null problem. Du får da æ, ø og å der de normalt sett ville vært på et norsk tastatur. To og tre knapper til venstre for enter-tasten tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 13. mai 2009 #3 Del Skrevet 13. mai 2009 Takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 13. mai 2009 #4 Del Skrevet 13. mai 2009 Eventuelt kan du skrive det direkte inn om du har et tastatur med numerisk del. Sjekk det miderste tallet for norske bokstaver: http://en.wikipedia.org/wiki/ISO_8859-1 Som du ser kan alle vest-europeiske tegn hentes frem. For å få skrevet et tegn holder du Alt-tasten nede og trykker tallkombinasjonen på den numeriske delen av tastaturet. Du må starte med 0 (null). Eks: Å: Alt+0197 Æ: Alt+0198 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå