Drmjente Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Vi skal dra med color line båten fra oslo på en lørdag, dvs at vi er i havn i kiel søndagen. Jeg har hørt rykter om at alt er stengt på søndager. Vet noen hva annet man kan finne på? Vi har tid til å rusle rundt fra kl 10-14. Håper noen har tips å komme med...
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 Jeg har aldri handlet noe spessielt da jeg har vært i Kiel med båten. Har spist på rest eller kafé bare og de er jo åpne på søndager. Pleier bare å gå en tur for å lufte meg for så å gå tilbake på båten. Er som VELDIG stille og rolig på båten da den ligger til kai. Mener å huske at flere steder er stengt på båten også da den ligger i Kiel. Ta deg en tur opp i relax avdelingen. Et bad i boblebadet eller en treningsøkt
Gjest Gjest_Henriette_* Skrevet 15. mai 2009 #3 Skrevet 15. mai 2009 Har hørt mye bra om denne magic båten, vurderer å ta en tur med den, er den fin synes dere? Alle sier at den er driit fin, men jeg vet ikke jeg, tenker på sånn danske-tur båt når jeg hører colorline
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2009 #4 Skrevet 18. mai 2009 Ta turen innom et konditori. Husker ikke hva det het, men det var et som var lett å finne langs handlegata. Et enormt utvalg, sinnsykt gode kaker og typisk tysk aktivitet på en søndags morgen. Det er noen butikker som holder åpent, blant annet en "Ihr platz" på togstasjonen, hvor du kan få kjøpt litt vin og sånt, men ikke nødvendigvis den beste. Og til Henriette, Fantasy/Magic er milevis unna dritafull før drøbaksundet. Faktisk så kan de med rette kalle det for minicruise... Riktignok er ikke maten inkludert, slik det vanligvis er på cruiseskip, men båtene er lekre, har flotte lugarer og underholdningen holder absolutt mål. Ta deg en tur, du
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2009 #5 Skrevet 18. mai 2009 Regner med du ts er jente, da det ser ut sånn i nicket. Til andre, så er det en hyggelig plass 1 kvartal eller 2 nedover mot kanalen fra kirken på Alter markt. Om du har sansen, så kan du slå i hjel litt tid der.
plosiv Skrevet 18. mai 2009 #6 Skrevet 18. mai 2009 Er deilig å bare slappe av på båten, siden det meste er stengt i Kiel på søndag. Men deilig å ta det med ro på båten også, den er jo råfin.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå