Gå til innhold

Spiste sin egen datter...!!

*Lavendel*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hva sier man egentlig om sånt da? Alle synes vel noe sånt er forferdelig, og det vrenger seg i magen av tanken. Men jeg er enig i at fengsel ikke er stedet for henne og at hun har fått den beste straffen eller hva man kan kalle det. Det skremmer meg at ikke engang familien viste om tillstanden hennes. Og jeg sitter nå og tenker på hvordan hverdagen til denne toår gamle jenta var før hun ble drept. Hvordan moren oppførte seg og sånn. Det sier vel ikke klikk så fort, hun har vel vært syk en stund, trenger ikke å ha skadet datteren eller noe, men kanskje skapt masse usikkerhet.

Hvordan blir man så syk da? Det virker helt ufattelig, og det er kanskje det det er også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff stakkars mor og datter. Tenk å leve med dette resten av livet.

Blir kvalm av å lese det, men syns inderlig synd på moren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grusomt! :o :o :o Denne kvinnen er nok veldig syk, stakkars, det er jo utrolig fælt! :cry: :cry: Grøss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At hun kommer til å tilbringe resten av sitt liv på lukket avdeling, sier jo noe da. Når man er så syk som i dette tilfellet, er man ikke klar over sine handlinger.

Stakkars mennesker!

For en tragedie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er jo at damen har levd et tilsynelatende normalt liv frem til nå. Hvem vet hva som kan komme frem i kjølvannet av dette og hvem vet hva damen egentlig kan ha foretatt seg på privaten.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Stakkars arme menneske, er det første som kommer i mitt hode når jeg leser dette. På den annen side gjorde hun det jo for å få være sammen med datteren sin for alltid, og da har hun det kanskje ikke så fælt med seg selv før de eventuelt klarer å få henne frisk. Håper de aldri klarer det for hennes egen skyld.

Datteren synes jeg synd på som ikke fikk leve mer enn to år...

Håper hun hadde det bra så lenge hun levde, at moren elsket henne er det jo ingen tvil om egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...