Gå til innhold

Paradise Hotel Danmark - tv3 norge

Anbefalte innlegg

Gjest MåneSkygge
Skrevet

Kjipt at de viser episoden fra torsdag :(

Skrevet

Jeg fikk ikke sett den på torsdag, så me happy :biggrin:

Gjest Kråkaa
Skrevet

Ikke jeg heller så det passa meg fint. vet dog ikke om dette er noe jeg kommer til å følge med på lik linje som den norske versjonen..

Rart hvor forskjellig vi nordmenn tydlgivis er fra dansker. Virker mye villere den danske versjonen enn den norske.

Skrevet

Jeg gadd ikke se den på torsdag da det ikke var norsk tekst. Er utrolig dårlig på dansk, det går mye i ett så vanskelig å skjønne hva de sier.

Skrevet

Har alle jentene ligget med Gleager? :fnise:

Gjest dalieo
Skrevet

Mange 19-åringer med :klø:

Og ei som heter Reka :ler:

Skrevet

Ja, jeg var også så barnslig at jeg lo av det :fnise: hihi!

Skrevet
Har alle jentene ligget med Gleager? :fnise:

Nei, ikke alle har ligget med han, men alle har kysset med han.

Skrevet
Se paradise hotel danmark afsnit 1 - 57 her: http://paradisehotel.users.whitehat.dk

Den siden har jeg sett litt på. Men er så utrolig dårlig på å skjønne dansk så kommer til å følge med på tv også.

Skrevet

Jeg så egentlig dette på tv3.dk, men uten å forstå et kvekk - vet ikke hvorfor jeg fulgte med egentlig (kanskje noe med Gleager) :fnise:.. Så jeg ser på igjen - spennende!

Skrevet

Hysterisk festlig at hver gang har gjør et forsøk på en av jentene så spilles Mr.Bombastic... hahaha...

Er helt enig - han er jævlig deilig. Hadde sikkert gått rett i fella selv... :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som vet hvorfor de ikke sender tekst på ph som de har lagt ut på tv3.no? :( Fatter jo ingenting jo.

Gjest Gjest_maya_*
Skrevet

jeg fulgte med på PH Danmark i fjor også når det gikk.. Og mange ganger da jeg så det på tv3.no.. di teksta det ikke den gangen på tv3.no så da gjør dem nok ikke det i år heller sikkert.. av en merkelig grunn.. jeg har problemer med å forstå hva dem sier på dansk, så jeg håper å få med meg så mange episoder som mulig på tv'n hvertfall..

Di norske versjonen i år var sikkert veldig mild siden det var aller første sesong.. om det kommer en sesong til tenker jeg at det blir litt mer av alt!;)

Men er danskene inne på PH lengre enn di norske var? siden danskene har så mange flere episoder, den norske var vel på bare 40 episoder??

Eller bare klipper di det litt annerledes??

Annonse
Skrevet
Jeg så egentlig dette på tv3.dk, men uten å forstå et kvekk - vet ikke hvorfor jeg fulgte med egentlig (kanskje noe med Gleager) :fnise:.. Så jeg ser på igjen - spennende!

Hehe :fnise: Det gjorde jeg også, jeg skjønte heller ikke mange danske ord så det er litt spennende å følge med nå å få vite hva de egentlig sier.

Skrevet
Noen som vet hvorfor de ikke sender tekst på ph som de har lagt ut på tv3.no? :( Fatter jo ingenting jo.

Jeg så nettopp gårdagens episode der og ble litt skuffet over at det ikke var tekstet :( Regnet egentlig med det! Jeg så ca 20 episoder av dette på tv3.dk til de tok dem bort. Da ble jeg ganske "god" på dansk :) og skjønte det aller meste. Må konsentrere meg mye for å skjønne hva dem sier da. Språkøret hadde sviktet meg i dag, men håper at jeg forstår mer etter hvert ;)

Gjest Wacmoc
Skrevet

Blir de aldri lei den jævla Gleager sangen?

Skrevet

Litt slitsomt å høre på Benjamin. Eh, eh, eh, hva heter det ordet? eh, eh.

Gjest Gjest
Skrevet

Han derre Gleager... er det forresten bare meg i hele verden som ikke synes han er fin? Uansett, Gleager... hvor langt kom han i forrige sesong? og gjorde han noe spes siden de tar han med igjen? Så ikke på da jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...