Gå til innhold

dermalogica special cleansing gel

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Kan dermalogica special cleansing gel brukes til å fjerne øyesmine eller burde jeg da gå for ultracalming cleanser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan dermalogica special cleansing gel brukes til å fjerne øyesmine eller burde jeg da gå for ultracalming cleanser?

denne må du ALDRI bruke til å fjerne makeup med! dette er en veldig sterk ansiktsrens. jeg fikk veldig tørr hud av denne.

hvis du skal kjøpe en god rens som fjerner makeup godt, gå for ultra calming cleanser som er en rensemelk som fjernes med bomull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg vasker ansiktet med denne så tar jeg øyesminken med i samme slengen. Funker fint det, og har ikke vært plaga med tørr /sår hud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller, men jeg bruker øyensminkefjerner i tillegg, for den tar ikke all mascara og vannfast eyeliner o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsikke

Gå for Ultracalming cleanser, den er kjempegod for huden og fjerner sminke også, uten noe svie eller irritasjon. (som jeg har opplevd med mange sminkefjernere) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hmm, ble litt usikker her nå.. Har normal/ dehydrert hud men noen urenheter innimellom så tenkte kanskje cleansing gel fungerte bedre som rens. Samtidig vil jeg slippe unna med så få produkter som mulig så kanskje jeg skal ta sjansen på å prøve ultracalming cleanser. Den er jo genial å ta med på ferie siden man ikke er avhengig av vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, ble litt usikker her nå.. Har normal/ dehydrert hud men noen urenheter innimellom så tenkte kanskje cleansing gel fungerte bedre som rens. Samtidig vil jeg slippe unna med så få produkter som mulig så kanskje jeg skal ta sjansen på å prøve ultracalming cleanser. Den er jo genial å ta med på ferie siden man ikke er avhengig av vann.

hvis du har dehydrert hud kommer ikke special cleansing gel til å fungere bra, pga denne er for uren og fet hud. gå for ultracalming cleanser så er du sikret bra rens;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Special cleansing gel til å vaske av all sminke, også øyesminke, men jeg bruker ikke noe som er vannfast, da. Denne rensen fungerer godt for min hud, og jeg har langt fra uren og fet hud! Har normal/tørr hud med tørre områder, noen småkviser innimellom, atopiker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker den til å fjerne all sminke med. Er veldig fornøyd :) Men vet at jeg helst burde brukt en annen til øyesminken :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og bruker den som sminkefjerner. Aldri vært noe problem. Men jeg har heller ikke noe vannfast sminke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...