Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2009 #1 Del Skrevet 13. mai 2009 Kan dermalogica special cleansing gel brukes til å fjerne øyesmine eller burde jeg da gå for ultracalming cleanser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari4ever Skrevet 13. mai 2009 #2 Del Skrevet 13. mai 2009 Kan dermalogica special cleansing gel brukes til å fjerne øyesmine eller burde jeg da gå for ultracalming cleanser? denne må du ALDRI bruke til å fjerne makeup med! dette er en veldig sterk ansiktsrens. jeg fikk veldig tørr hud av denne. hvis du skal kjøpe en god rens som fjerner makeup godt, gå for ultra calming cleanser som er en rensemelk som fjernes med bomull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 13. mai 2009 #3 Del Skrevet 13. mai 2009 Når jeg vasker ansiktet med denne så tar jeg øyesminken med i samme slengen. Funker fint det, og har ikke vært plaga med tørr /sår hud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirby Skrevet 13. mai 2009 #4 Del Skrevet 13. mai 2009 Ikke jeg heller, men jeg bruker øyensminkefjerner i tillegg, for den tar ikke all mascara og vannfast eyeliner o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsikke Skrevet 13. mai 2009 #5 Del Skrevet 13. mai 2009 Gå for Ultracalming cleanser, den er kjempegod for huden og fjerner sminke også, uten noe svie eller irritasjon. (som jeg har opplevd med mange sminkefjernere) :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2009 #6 Del Skrevet 13. mai 2009 Hmm, ble litt usikker her nå.. Har normal/ dehydrert hud men noen urenheter innimellom så tenkte kanskje cleansing gel fungerte bedre som rens. Samtidig vil jeg slippe unna med så få produkter som mulig så kanskje jeg skal ta sjansen på å prøve ultracalming cleanser. Den er jo genial å ta med på ferie siden man ikke er avhengig av vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari4ever Skrevet 14. mai 2009 #7 Del Skrevet 14. mai 2009 Hmm, ble litt usikker her nå.. Har normal/ dehydrert hud men noen urenheter innimellom så tenkte kanskje cleansing gel fungerte bedre som rens. Samtidig vil jeg slippe unna med så få produkter som mulig så kanskje jeg skal ta sjansen på å prøve ultracalming cleanser. Den er jo genial å ta med på ferie siden man ikke er avhengig av vann. hvis du har dehydrert hud kommer ikke special cleansing gel til å fungere bra, pga denne er for uren og fet hud. gå for ultracalming cleanser så er du sikret bra rens;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 15. mai 2009 #8 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg bruker Special cleansing gel til å vaske av all sminke, også øyesminke, men jeg bruker ikke noe som er vannfast, da. Denne rensen fungerer godt for min hud, og jeg har langt fra uren og fet hud! Har normal/tørr hud med tørre områder, noen småkviser innimellom, atopiker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hexagon Skrevet 15. mai 2009 #9 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg bruker den til å fjerne all sminke med. Er veldig fornøyd Men vet at jeg helst burde brukt en annen til øyesminken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 15. mai 2009 #10 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg og bruker den som sminkefjerner. Aldri vært noe problem. Men jeg har heller ikke noe vannfast sminke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå