Gå til innhold

Normalt underliv?

Gjest undrer...

Anbefalte innlegg

Gjest undrer...

Dette er ikke en tulletråd og jeg har logget med ut fra brukeren min for å spørre om dette.. Vet ikke.. Det føles så flaut..

Jeg har vært tissetrengt en liten stund nå (uten å måtte late vannet), og det gikk over, til i dag. Har spist masse tranebærtabletter og drukket masse juice etc, for jeg fryktet urinveisinfeksjon.. Og i dag; titttet jeg litt nedi der.. for å se om det kanskje var hovent.. og da så jeg noe jeg ikke føler jeg har sett før.. Det kan muligens være bare jeg som fikk panikk..

Det er som om det henger et flak der nede.. Det er ikke en "ren" inngang.. Off, dette høres så ekkelt og det er så vanskelig å forklare.. når jeg ser på sånne anatomiske bilder, så er det hvor urethal orifice er.. og den bare ser.. helt opprevnet ut :/ Nei..

Hva sier jeg til legen når jeg skal bestille time? Kan jeg dra til gynekolog uten legehenvisning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Kan det være rester av jomfruhinnen din? Jeg hadde det og den "hang og slang". Fikk fjernet den etter fødse.

Kan høres ut som du har sopp eller annen infeksjon. Trenger ikke ha noe med denne fliken å gjøre. Jeg visste ikke at jeg hadde det før legen nevnte det ved en undersøkelse. Men den kan selvfølgelig bli sår og infisert.

Lykke til. Legene har sett det meste før vet du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...