Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva gjør jeg?

jeg sitter nå med mann og barn, jeg er ung - 20år- men har et stort, gnagende problem..

Jeg klarer ikke komme over eks elskerinna til mannen min..

Ho har alltid vært det styggeste, og ekkleste mennesket jeg noensinne har klart å se for meg. ho og jeg vokste opp i samme gata.

Ho er helt annerledes enn meg - alltid vært. vi er fra to vidt forskjellige familier..

jeg blir kvalm bare ved tanken på at han har kunne rørt henne..

værre blir det når han forteller at de ikke beskyttet seg..

jeg blir helt satt ut.. sjalu og kvalm av han..

hva bør jeg gjøre?

dette har plagewt meg lenge....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se å komme over det. Alle voksne har en fortid.

Gjest Anonymous
Skrevet
Se å komme over det. Alle voksne har en fortid.

helt enig med vega her, dette er noe du må komme over. Om du liker de eller ikke spiller liten rolle.

Tror du det hadde vært lettere om hun var lekker?

Tror du at du ville sett negatvit på det uansett hvordan hun så ut?

Du behøver å bli voksen for det er du ikke enda. Alle har en fortid, og hva den fortiden inneholder angående damer ol har du ikke noe med. Det dere to behøver å gjøre er å slutte å diskutere sex livene dere hadde før dere kom sammen så lenge du ikke takler dette. Om han har brukt kondom eller ikke er urelevant nå så lenge han da ikke har fått en eller annen kjønnsykdom da, men det regner jeg med at han ikke har.

Slutt å diskuter sexlivet dere hadde før dere møttes

Gjest Anonymous
Skrevet

holdt han på med henne på samme gang som dere var sammen eller var det når han var fri og frank?

Var han sammen med jenta?

om det var en jente han var sammen med heter det ikke elskerinne, men kjæreste.

Var det en han bare hadde sex med kalles det sex partner

var han sammen med deg samtidig eller sammen med en annen samtidig kalles det elskerinne.

Om han var sammen med deg kan jeg forstå at du er bitter, men var det før din tid, da hr du ikke noe med det

Skrevet

Hvis du ikke klarer å svelge at han har en fortid, vil du før eller siden støte ham vekk fra deg!

Skrevet

er jo derfor jeg skriver dette!

jeg klarer ikke godta det.

kall meg barnslig, er ikke så langt fra barn så det gjør meg faktisk ingenting!!!

hvorfor jeg skrev vasr for å få svar på om jeg bør stikke eller bli værende.. i håp om at når ho komer neste gang ikke skal vise seg, som ho alltid gjør.

HO TAR GJERNE AV GENSEREN, OG GÅR I TRAAANG UNDER SKJORTE!!!!

Når han kommer. dessuten har det hendt mer enn en gang at han har satt henne foran meg.. på meg virker det som om de fortsatt kan tenke seg et ligg sammen... han nekter for alt som, j kommenterer, som feks at ho viser seg for han.. vet ho ble sur da han og jeg ble sammen .--.-

Skrevet
om jeg bør stikke eller bli værende.. i håp om at når ho komer neste gang ikke skal vise seg, som ho alltid gjør.

Det er vel ikke dette som skal avgjøre om du skal bli hos ham eller ikke??? Du må finne ut hvor høyt du elsker mannen din, og ta en real prat med ham. Kan du ikke leve med dette, så kan du ikke. Men er du villig til å gi slipp på ham bare fordi han har en fortid?

Du skriver også "når hun kommer neste gang". Kommer hun hjem til dere???

Skrevet

Har mannen din fortsatt kontakt med henne? Da er det kanskje ikke så rart at du føler det på den måten, da bør du i alle fall snakke med ham om hva du føler. Han bør vel forstå!!!

Skrevet

Stoler du ikke på han? Er det det som er problemet? For meg virker det ikke som dette er en eks-elskerinne, men en eks-kjæreste. I såfall: Det er nomalt å ha eks-kjærester og det må man bare godta. Han har jo faktisk både giftet seg og fått barn med DEG.

Det er mulig det er din unge alder som gjør at du føler deg så utrygg i forhold til dette.

(Det er slike ting som gjør at jeg er glad for at jeg ikke giftet meg eller fikk barn i ung alder).

Er det en tidligere elskerinne (les: en mannen din hadde et seksuelt forhold til mens dere to var sammen) kan jeg forstå din bekymring. Dette er noe du da må ta opp med mannen din. Forklar ham hva du føler i forhold til dette.

Gjest Anonymous
Skrevet

:-? Du er tydeligvis sjalu på henne, og missunnelig på et eller annet som hun har, og ikke du.

Kan ikke synes synd på deg, du fremstår som en fjortis!!!!!!!!! :hoho:

Skrevet

Milde himmel...det LYSER jo sjalusi av dette.

Lurt å svare, kanskje, på det enkelte her spør om. Du kan da ikke forvente å få noe som helst råd når du er så oppskjørtet som det du er her. Du spør om du skal bli eller stikke...vil du ha svar på det, basert på at du synes den tidligere kjæresten til ham er kvalmende sexy?

Skjønte ikke helt dette, men det virker som du må roe deg ned noen hakk. Tror de fleste ville blitt spikersprø i løpet av kort tid av en fnysende sjalusibunt som hang seg opp i fortiden hans på denne måten.

Kanskje....dere er litt for unge enda, til å leke parforhold? Vet ikke, du må nesten si litt mer rundt det først.

Gjest Coolaid
Skrevet

Syns ikke det er noe særlig at du skal avlutte et forhold av feile grunner. Det er her du må sette deg ned og tenke på hvorfor du og mannen / samboeren din er sammen. Dette lyser sjalusi lang vei, men tenk på at det er du han har valgt å være med. Det er jo et kompliment. Kanskje du kunne gi oss litt flere opplysninger om situiasjonen din, det virker som dere har kontakt med denne damen på en eller annen måte? Mistenker du også mannen din for å fremdeles ha ønsker om et ligg med henne?

Skrevet

de har kontakt, skriver sms - møtes på byen når jeg sitter hjemme med barnet vårt osv. jeg er nok ung, men han nærmer seg 30 - og bør vel da være voksen nok eller??

jeg er nok også veldig sjalu. men hadde dere født en mann hans sønn og han 2 månder og mindre enn det etterpå fløy med andre så????????

Gjest Anonymous
Skrevet

Høres ut som du har god grunn til å være sjalu!!!!!!!!!! :evil:

Gjør noe med det, sitt ikke bare og irriter deg. Sett deg i respekt!

Ta et oppgjør!

Dårlig gjort i denne nyfødt-fasen å gå ut alene slik han gjør.

Hadde følt meg skikkelig forlatt.

Men HUSK. Det viktigste du gjør nå er å ta vare på barnet og deg selv.

Etter at du har sagt i fra , blås i han en stund. Stresser du for mye kan du risikere å miste melken din!!!!!!

Tenk på deg selv og barnet nå, ok!!!!!!!!!!!!! :kysse:

Skrevet

Hvis han har vært sammen med henne etter at du fødte, og han snart er 30 år og fortsetter å feste og leve som om han er singel uten barn, Ja da hadde jeg tatt med meg barnet og flyttet fra dette mennesket. Jeg synes også at du kanskje hørtes litt barnslig og veldig sjalu ut, men etter at det kom frem mer så er ikke jeg i tvil om hvem som er den barnsligste.

ta vare på deg selv og barnet, du kommer til å ha det mye bedre uten denne mannen.

Gjest gjest1
Skrevet

Nå har jeg lest hele historien også, og endret svaret mitt fra: ta deg sammen, til : drit i hele fyren - han er ikke moden nok til å ta ansvaret for en familie. Du skulle nok aldri ha blitt gravid ser du, men litt sent å tenke på dette nå.

Du må ta et oppgjør, stille ham til veggs å spørre ham rett ut om han vil leve i et familieforhold med deg og guttungen, eller om han skal fortsette å være en av gutta på by'n.

Jeg hadde en sånn selv - men han forsvant i pappapermisjonen og kom ikke tilbake før den var over. Han ble aldri noe bedre - bare verre.

Ta et oppgjør, sett deg i respekt med én gang, og nøler han eller begynner å gå til angrep og beskylde deg for å nekte ham å leve sitt eget liv også videre, så få han til helvete ut av livet ditt. Jeg mener det alldeles seriøst. Det kan være tøft å gjøre det, men du har egentlig ikke noe valg hvis du vil ha det bra og klare å være en god mor for lillemann. Frustrerte mødre er ikke det beste vet du....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...