Lenus* Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Eg sitter å lurer på om eg skal bestille meg ett mineralpudder, men eg veit ikkje så mykje om dei! Så eg har ett par spørsmål og håper folk etter erfaring kan gi meg litt tips.. ; Eg har blandingshud, men er renser den jevnlig så det skulle ikkje være det største problemet når det kommer til kviser o.l. Eg har lyst å prøve mineralpudder, har prøvd ID sitt av ei venninne, og føler den gir glød; men dekker den godt? Hvilke pudder er best i ID/GlO min. : LØST PUDDER eller PRESSET? Altså, hvilke gir mest glød og hvilke dekker best? Please help meeee :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 Eg sitter å lurer på om eg skal bestille meg ett mineralpudder, men eg veit ikkje så mykje om dei! Så eg har ett par spørsmål og håper folk etter erfaring kan gi meg litt tips.. ; Eg har blandingshud, men er renser den jevnlig så det skulle ikkje være det største problemet når det kommer til kviser o.l. Eg har lyst å prøve mineralpudder, har prøvd ID sitt av ei venninne, og føler den gir glød; men dekker den godt? Hvilke pudder er best i ID/GlO min. : LØST PUDDER eller PRESSET? Altså, hvilke gir mest glød og hvilke dekker best? Please help meeee :gjeiper: Id gir mest glød, glo dekker best..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå