Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Se info nede på siden ved "step 4. Ser bra ut det!

Ikke ille!

TS: Fant forresten den koden jeg lette etter når jeg så etter noe annet: RID044 gir 5 dollar avslag :)

Skrevet

Har prøvd denne. Likte den kjempegodt i begynnelsen, fikk kjempefin glød av det.

Men så dukket det opp noen kviser/antydning til utslett og da måtte jeg slutte.:-/

Men vet om mange som er veldig fornøyd med det, og det er såpass billig så jeg ville prøvd det ihvertfall. Er propfull av velbevarte c vitaminer.

Gjest Gjest
Skrevet
Har prøvd denne. Likte den kjempegodt i begynnelsen, fikk kjempefin glød av det.

Men så dukket det opp noen kviser/antydning til utslett og da måtte jeg slutte.:-/

Men vet om mange som er veldig fornøyd med det, og det er såpass billig så jeg ville prøvd det ihvertfall. Er propfull av velbevarte c vitaminer.

Husk at det kan være nødvendig med en gradvis tillvenning ved bruk av c serum. Jeg får også litt utbrubb når jeg starter med c serum men det roer seg etterhvert!

Gjest Gjest_milla_*
Skrevet
Husk at det kan være nødvendig med en gradvis tillvenning ved bruk av c serum. Jeg får også litt utbrubb når jeg starter med c serum men det roer seg etterhvert!

Kan grunnen til utbrudd være den lave ph'en i vitamin c serum? Jeg tenker på, har ikke f.eks md formulations syreprodukter lav ph, og de er vel kjent for å gi utbrudd før det blir bedre?

...vitamin c serum, egner det seg for sensitiv hud? Huden min er så gusten og grå, så jeg vil så gjerne ha hudpleieprodukt som gir glød, men jeg har prøvd noen renser som skal gi glød, og da blir jeg bare knallrød og får irritert hud :/ what to do?

Gjest Gjest
Skrevet
Kan grunnen til utbrudd være den lave ph'en i vitamin c serum? Jeg tenker på, har ikke f.eks md formulations syreprodukter lav ph, og de er vel kjent for å gi utbrudd før det blir bedre?

...vitamin c serum, egner det seg for sensitiv hud? Huden min er så gusten og grå, så jeg vil så gjerne ha hudpleieprodukt som gir glød, men jeg har prøvd noen renser som skal gi glød, og da blir jeg bare knallrød og får irritert hud :/ what to do?

Tror ikke det pga ph at man får utbrudd men fordi det er en aktiv ingrediens.

Jeg mener at et c serum er et must, google å les!

Om dette passer for deg eller ikke må du nesten teste ut.

Prøv å bruke produkter for sensitiv hud, La roche posay eller synchroline tror jeg har noen gode produkter, de har også vit c produkter så vidt jeg husker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...