Gjest lmari Skrevet 21. juli 2003 #1 Del Skrevet 21. juli 2003 På lørdag var jeg i en vielse hvor de hadde gjort noe jeg likte veldig godt. Oppover kirkegulvet var det skrevet navnene på de som giftet seg med prestekragehoder. Feks ANNA + ANDERS. Det var stilig og romantisk, og jeg har ikke sett det blitt gjort før. Kanskje en tips for dere kommende bruder?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly16 Skrevet 21. juli 2003 #2 Del Skrevet 21. juli 2003 Ble ikke dette tråkket i stykker av gjester og brudepar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 21. juli 2003 #3 Del Skrevet 21. juli 2003 Det der skjønte ikke jeg noe av heller.....?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trampe Skrevet 21. juli 2003 #4 Del Skrevet 21. juli 2003 Hvor var dette gjort? I midtgangen skal man jo gå??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 21. juli 2003 #5 Del Skrevet 21. juli 2003 Blomstene var lagt i midtgangen, ja - første bokstaven lå helt øverst oppe ved stolene. Og gjestene tråkket jo ikke i det - de gikk bare utenom. Bruden derimot... Kjolen ble jo slept over, og da ble det ødelagt. Men det gjorde egentlig ingenting - det var mer en bonus til gjestene som kom inn i kirken før bruden. .. Jeg satt på galleriet, og fikk tatt et skikkelig kodak moment hvor man ser brudgommen som står og venter - bokstavene som danner navnene, og ryggen/slepet på bruden på vei oppover. .. synes det var såpass klissete at det var fint, jeg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå