Gjest lmari Skrevet 21. juli 2003 #1 Skrevet 21. juli 2003 På lørdag var jeg i en vielse hvor de hadde gjort noe jeg likte veldig godt. Oppover kirkegulvet var det skrevet navnene på de som giftet seg med prestekragehoder. Feks ANNA + ANDERS. Det var stilig og romantisk, og jeg har ikke sett det blitt gjort før. Kanskje en tips for dere kommende bruder??
Lilly16 Skrevet 21. juli 2003 #2 Skrevet 21. juli 2003 Ble ikke dette tråkket i stykker av gjester og brudepar?
Gjest Tex Skrevet 21. juli 2003 #3 Skrevet 21. juli 2003 Det der skjønte ikke jeg noe av heller.....??
Gjest Trampe Skrevet 21. juli 2003 #4 Skrevet 21. juli 2003 Hvor var dette gjort? I midtgangen skal man jo gå???
Gjest lmari Skrevet 21. juli 2003 #5 Skrevet 21. juli 2003 Blomstene var lagt i midtgangen, ja - første bokstaven lå helt øverst oppe ved stolene. Og gjestene tråkket jo ikke i det - de gikk bare utenom. Bruden derimot... Kjolen ble jo slept over, og da ble det ødelagt. Men det gjorde egentlig ingenting - det var mer en bonus til gjestene som kom inn i kirken før bruden. .. Jeg satt på galleriet, og fikk tatt et skikkelig kodak moment hvor man ser brudgommen som står og venter - bokstavene som danner navnene, og ryggen/slepet på bruden på vei oppover. .. synes det var såpass klissete at det var fint, jeg da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå