Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd slør i butikken, men syns det er helt latterlig dyrt. Jeg mener hun sa lengden på det jeg prøvde var 78 inches, men den lengden finner jeg ingen slør som er på ebay. Jeg prøvde å bestille et på 72 inches, men det var litt for kort. Kan bestille et par til før jeg nærmer meg prisen i butikken, hehe.

Er ute etter et som rekker litt lengre enn til bakken, men heller ikke så langt som de som kalles cathedral. Noen som har peiling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Jeg ser etter samme lengde på sløret.. Har prøvd å lete etter det på ebay (myyyye billigere der ja..). Tror det heter Chapel lenght.. Jeg har problemer med å finne et rimelig et i organza eller chiffon (stoffet)..... hmmm :sjenert:

Skrevet

Jeg har funnet flere steder hvor det står at det heter floor eller chapel lenght, men virker som det ikke helt er det mest moderne på ebay... Får vel bare lete videre, er heldigvis lenge til september:)

Skrevet

Det stemmer at det heter Chapel length!

Spørs på kosn slør du ønsker deg, altså stoff og om du vil ha noe perle eller broderier eller noe sånt??

men noen av selgerne på ebay can du spørre om å lage slør lengre eller kortere om du finner et som du liker veldig godt da :)

Skrevet

Hei icechick! :)

Jeg har skrevet til mange selgere på ebay og noen har slørtypen jeg ønsker meg, men det koster sååå mye mer, hehe.

Har lyst på et enkelt slør i organza /chiffon stoff og som er langt.

At dette skal være så vanskelig da... ;)

Skrevet

jajamensann, skal ikke være lett å få gifta seg ;) Nå har jeg sendt mail til hun jeg kjøpte det forrige sløret av, så får jeg se hvilken pris hun kommer opp med. Jeg tror jeg går for sånn vanlig finmasket slør-tyll, så da kan det vel ikke bli så dyrt?

Det må vel finnes noen som har det du også ønsker deg. Hva med en ønskes kjøpt-annonse et sted, kittybambi?

Skrevet
Hei icechick! :)

Jeg har skrevet til mange selgere på ebay og noen har slørtypen jeg ønsker meg, men det koster sååå mye mer, hehe.

At dette skal være så vanskelig da... ;)

Hei kittybambi....hmm ja for å si det sånn så tror eg dette stoffet er vanskeligere å få tak i fordi dette er et dyrere stoff i seg selv. Men har funnet den her

var vel 350kr. med frakt eller noe sånt..

jajamensann, skal ikke være lett å få gifta seg ;) Nå har jeg sendt mail til hun jeg kjøpte det forrige sløret av, så får jeg se hvilken pris hun kommer opp med. Jeg tror jeg går for sånn vanlig finmasket slør-tyll, så da kan det vel ikke bli så dyrt?

?

Ja med tyll stoff så burde du ikke ha store problemer med å finne riktig lengde :)

Skrevet

Går an å kjøpe silkechiffon og sy selv til en billig penge om man er litt fingernem (chiffon er litt ekkelt å sy i, men med ny, tynn nål så lar det seg gjøre, anbefaler å tråkle på forhånd dog), feks så har Rainbow Tekstil på Grønland (har også nettbutikk) silkechiffon til 125 kr pr/m, og en klar kam til å feste sløret i koster ikke mange kronene.

Jeg hadde tenkt å gjøre det, men så endte jeg opp med en kjole som ikke slør i silkechiffon ikke passer til, så jeg skal bare ha et smalt tyllslør uten kanting.

Gjest Gjest
Skrevet

http://www.somaras.no

har meget rimelige slør i ekte silkechiffon og brudestyll. Valgfri lengde. 350 pr meter ferdig sydd. meterpris og du får det etter mål som du vil:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...