Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

ser det er mange tråder om epilatorer her inne. Det jeg egentlig savner av informasjon i disse trådene, er råd om hvilken epilator en kan/bør velge.

Hvilken type har dere som er fornøyd og hvilken type har dere som ikke er fornøyd? Har sett noen av dere som er fornøyd si hvilken dere har, men har ikke sett noen som ikke er fornøyd si det.

Skal gå til innkjøp av epilator selv snart, og ønsker å høre med dere først.

Etter epileringen blir det anbefalt å smøre inn med salisylsyre eller unirens? Dette forebygger røde prikker eller hjelper det huden med å bevare fuktighet/smidighet mm?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Braun Silk-épil Xelle, og er fornøyd!! :)

Jeg bruker den per i dag kun på underlivet. Smører på 98% aloe vera etter epilering, og skrubber huden 1-2 ganger i uka med en god skrubb (MD formulations Face and Body Scrub). Det gjør som regel susen :)

(Aloe veraen roer ned huden, og skrubben fjerner død hud og forhindrer dermed inngrodde hår).

Skrevet

Jeg bruker den per i dag kun på underlivet. Smører på 98% aloe vera etter epilering, og skrubber huden 1-2 ganger i uka med en god skrubb (MD formulations Face and Body Scrub). Det gjør som regel susen :)

(Aloe veraen roer ned huden, og skrubben fjerner død hud og forhindrer dermed inngrodde hår).

Hvor ofte må du epilere?

Gjest Sandbekken
Skrevet

Jeg hadde en billigmodell som jeg fikk til jul en gang, husker ikke merket..

Det var jo dødsfælt! ja, jeg vet det skal gjøre vondt å epilere, men jeg syntes jeg måtte gå over det samme området så mange ganger at jeg tilslutt bare ga opp..

Er det slik med hvilken som helst epileringsmaskin? at man må over samme område mange ganger?

Skrevet
Hvor ofte må du epilere?

Hmm... Vanskelig å si, for selv om jeg har drevet med dette en stund har jeg ikke vært noe flink til å epilere jevnlig, så jeg tar det mere i bolker liksom. Men det kan gå flere uker mellom hver gang, og selv om det så klart kommer litt hår, så er det ikke verre enn at jeg fint kunne spradet rundt i bikinitruse uten problemer :)

Skrevet

Jeg bruker den per i dag kun på underlivet.

Har samme epilator og bruker den også bare på bikinilinjen + litt til... :sjarmor: Er kjempefornøyd! Klart det gjør litt vondt, men jeg synes jeg har bedre kontroll enn med voks, og det er jo ikke noe søl. To tomler opp.

(På leggene kan jeg ikke bruke den, jeg har visst for tynne hår. Halvparten ryker bare i stedet for å bli nappet ut, så da må jeg uansett gå over med høvel for å få det helt glatt.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...