Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har dere noen forslag til bodylotion/creme, skrubb og dusjgele/krem/olje som lukter av kokos, som ikke er fra The Body Shop :)

Endret av Tusle
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har dere noen forslag til bodylotion/creme, skrubb og dusjgele/krem/olje som lukter av kokos, som ikke er fra The Body Shop :)

Om du har planer om en utenlandstur i nærmeste fremtid, så har Sephora noen jeg synes er gode:)

Skrevet (endret)

Lucky Duck (Tidligere Saape) har en kjempegod kokosskrubb til under hundrelappen i alle falle :)

Edit: trykkleif

Endret av FoxyFish
Skrevet (endret)

Jeg kan anbefale Aquolina sine produkter, rimelige og lukter himmelsk!

Ser at hqhair.com hvertfall selger skrubb i 'coconut', men de andre produktene finnes også med kokosduft. Vet ikke om de selger Aquolina noe sted i Norge, har ikke sett det annet enn parfymen på Kicks og at de førte produktene på Esthetique på Steen & Strøm tidligere. Men har funnet de flere andre steder i Europa som Italia og Malta! :)

Hei Poa har diverse oljer og solkremer som lukter kokos.

Ellers har Philosophy mange gode kokosprodukter som sikkert finnes på eBay :jepp:

Og Bath & Body Works!

:hjerte: kokos!

Endret av Mischa
Skrevet

Oriflame har en hel serie med kokoslukt.

Badeskum (400ml)

Dusjgele (200 ml og 400 ml)

Bodylotion (200 ml)

Deodorant

Såpestykke

Handkrem

Shampo og balsam

Hårkur

Her er link - http://www.oriflame.no/prod/search/BasicSe...inkSearch.jhtml

Gode produkter til en billig penge, og hvis du blir medlem, så dår du 20% rabatt :jepp:

Bare spør hvis du lurer på noe :goodbye:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bruker Body Shop sine kokos produkter, ble bare litt nysgjerrig på hvorfor du ikke ville ha disse produktene jeg??

Skrevet

Tusen takk for tips dere. Jeg skal sjekke det ut :)

Til siste gjest: Jeg er ikke helt fornøyd med TBS, har lyst til å forsøke noe nytt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...