Tusle Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 (endret) Har dere noen forslag til bodylotion/creme, skrubb og dusjgele/krem/olje som lukter av kokos, som ikke er fra The Body Shop Endret 13. mai 2009 av Tusle
Gjest :) Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 Har dere noen forslag til bodylotion/creme, skrubb og dusjgele/krem/olje som lukter av kokos, som ikke er fra The Body Shop Om du har planer om en utenlandstur i nærmeste fremtid, så har Sephora noen jeg synes er gode:)
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2009 #3 Skrevet 13. mai 2009 http://www.iherb.com/Monoi-Tiare-Tahiti-Coconut-Oil De her kanskje? Ligger en rabattkodetråd her et sted på forumet
FoxyFish Skrevet 13. mai 2009 #4 Skrevet 13. mai 2009 (endret) Lucky Duck (Tidligere Saape) har en kjempegod kokosskrubb til under hundrelappen i alle falle Edit: trykkleif Endret 13. mai 2009 av FoxyFish
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2009 #6 Skrevet 13. mai 2009 http://www.iherb.com/Monoi-Tiare-Tahiti-Coconut-Oil De her kanskje? Ligger en rabattkodetråd her et sted på forumet RID044 var den forresten (Fant den når jeg så etter noe annet, så kunne nå legge den in om du ville ha den )
Rexina Skrevet 13. mai 2009 #7 Skrevet 13. mai 2009 vet om en parfyme som lukter skikkelig kokos i alle fall:) Det er denne fra Gwen Stefani. Til å spise opp!
Mischa Skrevet 14. mai 2009 #8 Skrevet 14. mai 2009 (endret) Jeg kan anbefale Aquolina sine produkter, rimelige og lukter himmelsk! Ser at hqhair.com hvertfall selger skrubb i 'coconut', men de andre produktene finnes også med kokosduft. Vet ikke om de selger Aquolina noe sted i Norge, har ikke sett det annet enn parfymen på Kicks og at de førte produktene på Esthetique på Steen & Strøm tidligere. Men har funnet de flere andre steder i Europa som Italia og Malta! Hei Poa har diverse oljer og solkremer som lukter kokos. Ellers har Philosophy mange gode kokosprodukter som sikkert finnes på eBay Og Bath & Body Works! kokos! Endret 14. mai 2009 av Mischa
scara Skrevet 14. mai 2009 #9 Skrevet 14. mai 2009 Har dere noen forslag til bodylotion/creme, skrubb og dusjgele/krem/olje som lukter av kokos, som ikke er fra The Body Shop Oriflame har en hel serie med kokoslukt. Badeskum (400ml) Dusjgele (200 ml og 400 ml) Bodylotion (200 ml) Deodorant Såpestykke Handkrem Shampo og balsam Hårkur Her er link - http://www.oriflame.no/prod/search/BasicSe...inkSearch.jhtml Gode produkter til en billig penge, og hvis du blir medlem, så dår du 20% rabatt Bare spør hvis du lurer på noe
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2009 #10 Skrevet 16. mai 2009 Jeg bruker Body Shop sine kokos produkter, ble bare litt nysgjerrig på hvorfor du ikke ville ha disse produktene jeg??
Tusle Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #11 Skrevet 21. mai 2009 Tusen takk for tips dere. Jeg skal sjekke det ut Til siste gjest: Jeg er ikke helt fornøyd med TBS, har lyst til å forsøke noe nytt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå