Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Noe som vet om et som er lett å bruke, lett å installere og gratis? Har pleid å bruke LimeWire til nedlasting av enkeltsanger, men det virker ikke som det er optimalt til å laste ned album med. Og den nye versjonen skjønner jeg ingenting av. Jeg har svært lite teknisk innsikt, så jeg hadde blitt gald om noen ville gi meg tips
Tonka Skrevet 20. mai 2009 #2 Skrevet 20. mai 2009 Ikke for å være snerpete, men jeg pleier å bruke iTunes og betale for musikken min jeg... Eller for eksempel cdon.com hvis du ikke har iPod eller vil gi pengene dine til Apple. Men cdon.com er ganske stinky spør du meg - du er herved advart...
Colargol Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 (endret) Vet ikke helt om det er lov her på forumet å linke til piratsidene, men generelt sett så kan du jo gå på nett og søke på "torrent" eller "torrents" så vil du få opp mange. Og for å laste ned fra disse sidene må du bruke freeware programvare som BitTorrent, eller uTorrent. Å laste ned en torrent *kan* også være tryggere enn å laste fra LimeWire når det gjelder virus og slikt. Den beste sida har akkurat vært i rettsak i sverige... Men jeg er også enig med Tonka, er det noe jeg vet jeg vil ha, så går jeg å kjøper det, enten på nett eller i butikken. Jeg laster ofte ned film gjennom en piratside, og finner jeg ut at jeg liker filmen så ender jeg som regel med å kjøpe den. Det går jo også an å bruke Spotify eller Last FM om du skal høre på musikken rett fra pc'n! Endret 20. mai 2009 av Colargol
Gjest JulieB Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 (endret) UTorrent er veldig bra og tar liten plass dersom du skal laste ned såkalte torrents. Dersom du skal finne albumer etc, er vel det mest brukte piratebay. Endret 20. mai 2009 av JulieB
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå