Gå til innhold

Sex Rollespill

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Bjarne_*
Skrevet

Kona og jeg har gjennom tiden gjennomført en del rollespill ifb med sex. og lurer litt på hva andre driver med av rollespill.

Det vi har hatt som temaer gjennom tidene er :

- håndtverker som kommer på besøk og kona har ikke penger

- pizza levering hvor hun tar imot naken.

- hotelservice med driks

- Hun blir kropps visitert av personer i uniform

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

tja, kona tenner på å flørte med en eller flere i en bar og la meg sjekke opp henne til slutt. Om det er et rollespill vet jeg ikke, men det fungerer for oss.

Gjest Heidi K
Skrevet

Et rollspill vi har gjennomført et par ganger er at bilen jeg kjører for en stopp på et øde sted. Etter en stund kommer det en fremmed hjelper .......

Skrevet

Jeg var rørlegger for kona en gang. Fant en gammel kjeledress jeg brukte da jeg mekket bil i slutten av tenårene. Siden jeg har blitt litt større med årene er den mer tettsittende nå.

Jeg kledde meg i kjeledressen, helt naken under. Jeg ringer på, og fruen åpner – takknemlig for at jeg kunne komme på så kort varsel.

Fruen viser vei inn på kjøkkenet. ”Det er en lekkasje inni skapet der”. ”Du klarer deg sikkert selv, jeg har ting og ordne”.

Hun forsvinner, og jeg går i gang for å avdekke feilen. Der ligger jeg på ryggen, med hodet inn i skapet, mens jeg mekker ordner og fikser.

Etter nærmere et kvarter kommer hun seilende inn på kjøkkenet. ”Nå hvordan går det”? Jeg kikker mot henne, og holder på å skalle hodet i vannlåsen. My God. Hun har virkelig staset seg opp. Er det for min skyld tro, - har hun tenkt å forføre meg, eller skal hun i selskap senere i kveld. Jeg spiller rolig og svarer: ”Det ene røret her har glidd litt ut av vannlåsen. Når jeg først holder på, så kan jeg jo åpne vannlåsen og rense den”.

Da huker hun seg ned og kikker inn i skapet til meg. ”Utmerket” svarer hun.

Jeg for min del får litt problemer med svelget, det tetner liksom litt da jeg kikker mot henne. Hun har tatt på seg et halvkort skjørt, til litt nedfor midt på lårene. Det som gjør det virkelig frekt, er at hun har tatt på seg strømper. Så vidt jeg kan se, skikkelige nylonstrømper med søm. Kopperbrune på fargen. Hun lener seg litt lengre frem, og setter det ene kneet i gulvet. ”Er det vanskelig”? Jeg kaster et stjålent blikk oppover langs lårene hennes. Pokker ta. Den frekke kvinnen har sløyfet trusen. Jeg kremter og sier: ”Jeg trenger en bøtte og en fille, så ordner vi dette på et øyeblikk”.

”Straks tilbake” svarer hun. Jeg følger nøye med idet hun snur og forlater rommet. Ganske riktig. De forførende sømmene bak på strømpene er på plass.

En vannlås kan godt renses uansett, og det er fort gjort – så vi spiller rollene våre så virkelig at det er nester så vi tror det selv. Kvinnen flørter og kommer med hentydninger så det er en sann fryd. Dette er pokker meg så spennende og opphissende at det kjennes nesten som å være 16.

Tilbake under kjøkkenbenken for å sette på plass vannlåsen, bøyer hun seg ned igjen. Hun kikker mot skrittet mitt og sier frekt: ”Si meg har du en rørtang i lomma eller”?

”Nei, ikke det akkurat. Tilstanden er utelukkende din skyld. Du frister meg. Du er den mest sexy kvinne jeg har møtt i mitt liv, så reaksjonen er ikke annet en man kan forvente”.

”Du sier ikke det. Min skyld. Det var smigrende. Kan jeg ta på den”?

”For å være helt ærlig, kan du få lov å gjøre akkurat hva du vil med den”.

”Tusen takk. Det var akkurat det jeg håpet på”.

Så trekker hun skjørtet til midjen, og begynner å stryke forsiktig på seg selv. Jeg kjenner det pulserer og banker i pikken. Hun kikker med et lurt smil, og stryker over ereksjonen min med den andre hånda.

Så frekt. Jeg later som jeg er veldig opptatt med mine ting, når hun etter hvert skrever over meg, og begynner å gni kuken opp og ned i den glatte, våte sprekken sin…

• Liker 1
Gjest Gjest_haha_*
Skrevet

For ei røvarhistorie.

Skrevet

- jeg er sekretær og han er sjef

- elev og lærer (rektor). Her bytter vi på :lur:

Skrevet

Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler.

Helen - mod.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Er det virkelig ingen her som praktiserer rollespill????

• 2 uker senere...
Gjest Stockinglover
Skrevet
Jeg var rørlegger for kona en gang. Fant en gammel kjeledress jeg brukte da jeg mekket bil i slutten av tenårene. Siden jeg har blitt litt større med årene er den mer tettsittende nå.

Jeg kledde meg i kjeledressen, helt naken under. Jeg ringer på, og fruen åpner – takknemlig for at jeg kunne komme på så kort varsel.

Fruen viser vei inn på kjøkkenet. ”Det er en lekkasje inni skapet der”. ”Du klarer deg sikkert selv, jeg har ting og ordne”.

Hun forsvinner, og jeg går i gang for å avdekke feilen. Der ligger jeg på ryggen, med hodet inn i skapet, mens jeg mekker ordner og fikser.

Etter nærmere et kvarter kommer hun seilende inn på kjøkkenet. ”Nå hvordan går det”? Jeg kikker mot henne, og holder på å skalle hodet i vannlåsen. My God. Hun har virkelig staset seg opp. Er det for min skyld tro, - har hun tenkt å forføre meg, eller skal hun i selskap senere i kveld. Jeg spiller rolig og svarer: ”Det ene røret her har glidd litt ut av vannlåsen. Når jeg først holder på, så kan jeg jo åpne vannlåsen og rense den”.

Da huker hun seg ned og kikker inn i skapet til meg. ”Utmerket” svarer hun.

Jeg for min del får litt problemer med svelget, det tetner liksom litt da jeg kikker mot henne. Hun har tatt på seg et halvkort skjørt, til litt nedfor midt på lårene. Det som gjør det virkelig frekt, er at hun har tatt på seg strømper. Så vidt jeg kan se, skikkelige nylonstrømper med søm. Kopperbrune på fargen. Hun lener seg litt lengre frem, og setter det ene kneet i gulvet. ”Er det vanskelig”? Jeg kaster et stjålent blikk oppover langs lårene hennes. Pokker ta. Den frekke kvinnen har sløyfet trusen. Jeg kremter og sier: ”Jeg trenger en bøtte og en fille, så ordner vi dette på et øyeblikk”.

”Straks tilbake” svarer hun. Jeg følger nøye med idet hun snur og forlater rommet. Ganske riktig. De forførende sømmene bak på strømpene er på plass.

En vannlås kan godt renses uansett, og det er fort gjort – så vi spiller rollene våre så virkelig at det er nester så vi tror det selv. Kvinnen flørter og kommer med hentydninger så det er en sann fryd. Dette er pokker meg så spennende og opphissende at det kjennes nesten som å være 16.

Tilbake under kjøkkenbenken for å sette på plass vannlåsen, bøyer hun seg ned igjen. Hun kikker mot skrittet mitt og sier frekt: ”Si meg har du en rørtang i lomma eller”?

”Nei, ikke det akkurat. Tilstanden er utelukkende din skyld. Du frister meg. Du er den mest sexy kvinne jeg har møtt i mitt liv, så reaksjonen er ikke annet en man kan forvente”.

”Du sier ikke det. Min skyld. Det var smigrende. Kan jeg ta på den”?

”For å være helt ærlig, kan du få lov å gjøre akkurat hva du vil med den”.

”Tusen takk. Det var akkurat det jeg håpet på”.

Så trekker hun skjørtet til midjen, og begynner å stryke forsiktig på seg selv. Jeg kjenner det pulserer og banker i pikken. Hun kikker med et lurt smil, og stryker over ereksjonen min med den andre hånda.

Så frekt. Jeg later som jeg er veldig opptatt med mine ting, når hun etter hvert skrever over meg, og begynner å gni kuken opp og ned i den glatte, våte sprekken sin…

Flott fortelling! Ble virkelig tent av å lese den. Er selv også tilhenger (minst) av strømper, miniskjørt og høye hæler!

Skrevet
Rollespill er skikkelig gøy :jepp:

Kan du ikke fortelle litt om hva slags rollespill du liker da.

Selv tenner jeg spesielt på sykepleiervarianten og streng frøken eller kontordame. Uansett bør dette inkludere bruk av skjørt (kort ller med splitt), lange strømper og høye hæler.

• 1 år senere...
Gjest mebeeme
Skrevet

Kona og jeg har gjennom tiden gjennomført en del rollespill ifb med sex. og lurer litt på hva andre driver med av rollespill.

Det vi har hatt som temaer gjennom tidene er :

- håndtverker som kommer på besøk og kona har ikke penger

- pizza levering hvor hun tar imot naken.

- hotelservice med driks

- Hun blir kropps visitert av personer i uniform

Jeg og min kjære digger rollespill, og gjør det så ofte vi har barnefri:D

De vi bruker er som regel:

Møtes på fest.. ting utvikler seg .. hehe

Gått seg vill i hytteområdet.. kakker på døra til ei hytte der det er lyst.. osv ;9

Massør og klient (utrolig deilig)

Spiller truth og dare (et spill kjøpt på kondomeriet)

blind date ;9

osv osv

Bruk fantasien!! er du trygg på partneren er det bare fantasien som stopper dere :)

Skrevet

Jeg tar gjerne på meg en skolejente uniform hihi. :duskedame:

Skrevet

Hi hi... synes dette blir litt småflaut jeg,har prøvd noe,men det ender opp i latterkrampe over hvor komisk det hele er ...:)

• 7 år senere...
Skrevet

Jeg er konas horekunde 😊

Avtaler på sms. Hun forteller meg at hun får en kunde på kvelden og blir opptatt. Rigger til på gjesterommet og tar imot kunden der. Hun får 500 i betaling for at det skal bli ekte...

Et litt artig krydder iblant...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...