Gjest Catwoman Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Oppe i venstre hjørne står det noen ganger en H, og så forsvinner den, også kommer den igjen osv. Hva betyr den H en? Finner ikke i bruksanvisningen.
Aftensol Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 Står nok for HSDPA eller 3G som de fleste kaller det Det at den av og til forsvinner er at du går inn og ut av steder der det er dekning for 3g.. Men det bruker masse strøm.. Så hvis du vil ta det vekk (og ikke bruker videosamtale mye) så går du inn på instillinger, tilkobling, mobilnett, gsm/3g-nett og velg kun gsm... Mye bedre å heller gå inn å skru på 3g hvis du bare bruker det av og til, i stdet for at mobilen skal søke etter nett hele tiden og bruke masse strøm
Gjest Catwoman Skrevet 14. mai 2009 #3 Skrevet 14. mai 2009 Tusen takk Det var riktig det. Den sto innstilt på 3g/gsm og når har jeg satt den til bare gsm - og etter det har jeg ikke sett noe til den H'en. Er ikke vits at den skal drive å sluke strøm når jeg sikkert ikke kommer til å bruke den funksjonen - kjøpte telefonen i går.
Kamikatze Skrevet 14. mai 2009 #4 Skrevet 14. mai 2009 Imponert over at du greide å surre bort bruksanvisningen etter en dag. Her tar det oftest en uke... Du kan jo bare slå på funksjonen når du trenger det, hvis du ytrnger litt mer hastighet, hvis du bruker mobilen til modem, når du cafésurfer. Her er forresten bruksanvisningen din.
Gjest Catwoman Skrevet 15. mai 2009 #5 Skrevet 15. mai 2009 Imponert over at du greide å surre bort bruksanvisningen etter en dag. Her tar det oftest en uke... Hvis du leser første innlegget mitt så står det der at jeg ikke fant det i bruksanvisningen - har ikke mistet den Kan godt være det står der likevel - men jeg ante ikke at de tkunne ha noe med 3g å gjøre, så jeg lette ikke unde rdet avsnittet.
Kamikatze Skrevet 15. mai 2009 #6 Skrevet 15. mai 2009 Hvis du leser første innlegget mitt så står det der at jeg ikke fant det i bruksanvisningen - har ikke mistet den Kan godt være det står der likevel - men jeg ante ikke at de tkunne ha noe med 3g å gjøre, så jeg lette ikke unde rdet avsnittet. Haha, ja der ser du hvor komplisert dette med finlesing kan være. Og dette var ikke min største finlesningsbrøler i går. Lykke til med nytelefonen. Sitter ennå å fomler med min ukesnye c902. Denne gangen vurderer jeg å lenke fast bruksanvisningen min...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå