Gå til innhold

Jeg vet han skal fri snart...

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

...og jeg har så lyst til å begynne med planleggingen :ler:

Jeg vet jo at jeg ikke kan fortelle familien om planene enda. For tenk om han drøyer i det evige med å fri. Men så har jeg så lyst til å begynne planleggingen (jeg elsker planlegging). Bryllupet står i såfall neste år, og det krever en del planlegging siden vi ikke bor i nærheten av stedet vi vil gifte oss. Jeg vet jeg kan begynne litt, men jeg kan jo ikke planlegge noe uten å høre med min kjære først. Og så virker det så teit å ha alt planlagt når han først frir :ler:

Jeg måtte bare lufte ut min utålmodighet :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Complex
Skrevet

Du skal planlegge å gifte dere neste år, før han har fridd. Hva om han først frir om et halvt år?

Gjest Gjest
Skrevet

Hva er vits med et frieri, siden dere likevel har blitt enige om å gifte dere?

Merkelige greier. :ler:

Skrevet

Et frieri er vel en overraskelsesgreie..? Skjønner at du gleder deg til plnleggingen, for det er veldig gøy! Men vent til frieriet er overstått du :)

Kan jo hende han føler seg litt "overkjørt" hvis du allerede har begynt å planlegge bryllupet før frieriet kom... he he

Du kan jo planlegge mye i hodet foreløpig. Det gjør jeg :)

Er et drøyt år til vi gifter oss, så det er ikke så mye man får satt i gang med bortsett fra kirke og lokale. Men gjett om jeg har ideèr!!

Jeg klipper ut ting fra blader, noterer meg fine sanger osv. Koselig :hjertesmil:

Gjest Gjest
Skrevet
Du skal planlegge å gifte dere neste år, før han har fridd. Hva om han først frir om et halvt år?

Hva er vits med et frieri, siden dere likevel har blitt enige om å gifte dere?

Merkelige greier. :ler:

Nei vi har ikke blitt enige, men han forsnakket seg så jeg skjønte at det skjer noe snart. Ellers er det da normalt å snakke sammen at man ønsker å dele livet sammen vel? Vi vet jo begge to at vi vil gifte oss med hverandre en gang.

Gjest Gjest
Skrevet
Et frieri er vel en overraskelsesgreie..? Skjønner at du gleder deg til plnleggingen, for det er veldig gøy! Men vent til frieriet er overstått du :)

Kan jo hende han føler seg litt "overkjørt" hvis du allerede har begynt å planlegge bryllupet før frieriet kom... he he

Du kan jo planlegge mye i hodet foreløpig. Det gjør jeg :)

Er et drøyt år til vi gifter oss, så det er ikke så mye man får satt i gang med bortsett fra kirke og lokale. Men gjett om jeg har ideèr!!

Jeg klipper ut ting fra blader, noterer meg fine sanger osv. Koselig :hjertesmil:

Som jeg nevnte over forsnakket han seg så jeg skjønner at han har begynt å planlegge noe. Vi har drømt mye sammen om at vi ønsker å gifte oss på det stedet, så derfor har jeg det klart. Men jeg kan ikke planlegge videre på det før jeg har en del praktiske ting avklart med eierne. Og det kan jeg jo naturligvis ikke gjøre før han har fridd... Jeg har notert ned enkelte ting, men klarer liksom ikke finne ut hva jeg liker når jeg ikke vet 100% om det blir stedet "vårt" eller ikke. Blir det dette stedet påvirker det alt ganske mye.

Men ja, jeg er bare utålmodig etter å sette i gang, jeg vet jo at jeg må smøre meg med tålmodighet... :sjenert: Skulle ønske det var noe man kunne kjøpe på boks :sukk:

Skrevet

Jeg vet hvordan du har det, jeg hadde det sånn i et par år før det skjedde noe. Det kom et lite hint, men så tok det jammen to år før det skjedde noe, for han fant ikke den rette anledningen! :ler:

Det endte med at han fridde på parkeringsplassen utenfor kjøpesenteret etter at jeg hadde gått og pekt på fine ringer og sagt at "sånne kan vi jo ha!". Som man sår, høster man. :ler:

Kos deg med tankeplanlegging og surfing etter fine kjoler og sånn så lenge, det er mye morsommere enn å ringe kirker og sånt uansett. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...