Gå til innhold

trente overarmer på jenter

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

hva synes dere.. fint med jenter som har litt markerte armer,eller skal de være slanke?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Det er fint med måte.

Bolejenter er grusomt.

Skrevet
hva synes dere.. fint med jenter som har litt markerte armer,eller skal de være slanke?

Ja takk, markerte muskler :)

Skrevet

Jeg synes ikke det er fint med store muskler, men definerte armer er fint.

Skrevet

Fint med definerte armer, ja.

Gjest Elfrida
Skrevet

Fint med muskuløse armer på jenter. Jeg kan ikke huske å ha sett noen jeg syns var for store, hvis ikke vi snakker om kroppsbyggere eller vektløftere o.l.

Skrevet
Fint med muskuløse armer på jenter. Jeg kan ikke huske å ha sett noen jeg syns var for store, hvis ikke vi snakker om kroppsbyggere eller vektløftere o.l.

Helt enig :)

Det er så mange jenter rundt om som ikke trener styrke skikkelig kun fordi de tror at om man gjør det så ender man opp som Svetlana fra Hviterussland som tar 150kg i støt .. ;) Og eller at man blir seendes ut som en kvinnelig kroppsbygger på diverse AAS

Gjest Female
Skrevet

Jeg synes det er fint med slanke muskler på kvinnearmer.

Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg syns det er fint!

De var også fint at den posten over her ble fjerna. Mon tro hvor den kom i fra..

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, da ser man fort ut som en mann. Litt muskler skal man ha over hele kroppen, men ikke store biceps. De som har det har gjerne store, kraftige hender også - heller ikke spesielt feminint og pent.

Gjest emmeline
Skrevet

Muskler på jenter synes jeg ikke er fint. Ikke engang litt definerte. Det blir helt feil for meg, lite kvinnelig.

Gjest Gjest
Skrevet
Muskler på jenter synes jeg ikke er fint. Ikke engang litt definerte. Det blir helt feil for meg, lite kvinnelig.

Hva er kvinnelig for deg da ?

Fett ?

Gjest hogwash
Skrevet

Gjerne litt muskler, grensen for meg går sånn ca ved Marit Bjørgen ;)

Gjest emmeline
Skrevet
Hva er kvinnelig for deg da ?

Fett ?

Nei, slank med former. Det finnes en mellomting mellom feit og definert.

Gjest Emera
Skrevet

Jeg er enig her, altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...