Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Er det noen her som kan guide meg i shopping verden på lookfantastic, fortelle hvor jeg skal trykke meg frem osv, skal jeg trykke add to basked når jeg har funnet varen, hva med videre etter det?
cherryblossom! Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 Er det noen her som kan guide meg i shopping verden på lookfantastic, fortelle hvor jeg skal trykke meg frem osv, skal jeg trykke add to basked når jeg har funnet varen, hva med videre etter det? Er jo ganske oversiktelig side;du kan jo velge om du vil gå etter merke: search by brand- eller gå etter makeup,face and body care osv. Dette står jo øverst på siden. Når du har funnet hva du vil ha trykker du add-da havner det i handlekurven din (basket). Så trykker du på your basket,deretter på knappen oppe til høyre der det står proced to checkout. Da begynner ut-sjekkingen. Er du registrert kunde logger du inn,er du ny må du registrere deg. Så velger du hvordan du vil betale og fraktmåte. Håper du ble noe klokere;)
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2009 #3 Skrevet 14. mai 2009 Å tusen takk skal du ha, kom meg liksom ikke videre etter at jeg hadde puttet varen i handlekurven, skal prøve igjen senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå