Gjest Anonymous Skrevet 21. juli 2003 #1 Del Skrevet 21. juli 2003 Ligner kjæresten din på noen kjente, eller er han/hun helt enestående? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 21. juli 2003 #2 Del Skrevet 21. juli 2003 Helt enestående, selvsagt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 21. juli 2003 #3 Del Skrevet 21. juli 2003 Min mann ligner på Dave Grohl i Foo Fighters , pluss at han spiller gitar i band han også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. juli 2003 #4 Del Skrevet 21. juli 2003 Bortsett fra at hun selvsagt er helt enestående ligner hun veldig på Audhild Gregoriusdotter Rotevatn. Og hun er pen, hun! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 21. juli 2003 #5 Del Skrevet 21. juli 2003 Han er faktisk slett ikke ulik Richard Gere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 21. juli 2003 #6 Del Skrevet 21. juli 2003 Han ligner på seg selv. Første gang jeg så han synes jeg han lignet på Edward Furlong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalas Skrevet 21. juli 2003 #7 Del Skrevet 21. juli 2003 Mange mener han ligner på Ewan McGregor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 21. juli 2003 #8 Del Skrevet 21. juli 2003 En litt rundere og mer muskuløs utgave av George Clooney, kanskje?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irka Skrevet 21. juli 2003 #9 Del Skrevet 21. juli 2003 Til tider synes jeg han kan ligne litt på han kjente.. Han med horn, hov og hale vet dere.. ________________________________________________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 21. juli 2003 #10 Del Skrevet 21. juli 2003 En litt rundere og mer muskuløs utgave av George Clooney, kanskje?... Hvor er siklesmilyen når man trenger den? Min likner bare på seg selv! (Når jeg tenker meg om har vi vel fått høre at han likner på krompen, men det er bare tøv, altså!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 21. juli 2003 #11 Del Skrevet 21. juli 2003 Rubymannen er helt enestående og ligner bare på seg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 21. juli 2003 #12 Del Skrevet 21. juli 2003 Ligner kjæresten din på noen kjente' date=' eller er han/hun helt enestående?[/quote'] Både hun og jeg er hver for oss ganske enestående, etter at vi besluttet å gå hver vår vei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 21. juli 2003 #13 Del Skrevet 21. juli 2003 Har mye til felles med Russel Crowe, men er høyere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 21. juli 2003 #14 Del Skrevet 21. juli 2003 Storesøsteren min sier han ligner på Michael Schumacher.... Men det er det gudskjelov ingen andre som syns..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 21. juli 2003 #15 Del Skrevet 21. juli 2003 Elijah Wood Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jamjam Skrevet 21. juli 2003 #16 Del Skrevet 21. juli 2003 Min o'så snille bestemor er fast bestemt på at prinsen ligner han Valen-fyren. Men det stemmer absolutt IKKE.. prinsen er fiiiin han.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 21. juli 2003 #17 Del Skrevet 21. juli 2003 Trodde dette var en av disse testene så jeg hadde forberedd en hysterisk morsom en. Siden den var så god, tar jeg den likevel : HVA ? :o Freddy Krueger fra nightmare on Elm Street ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 21. juli 2003 #18 Del Skrevet 21. juli 2003 Han er faktisk slett ikke ulik Richard Gere. Det har jeg faktisk fått høre flere ganger om min kjære, også... Bare at min er penere, selvsagt! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 21. juli 2003 #19 Del Skrevet 21. juli 2003 Jah, selvsagt! Også er han mye høyere, da, bare så det er nevnt! Sånn i forrrrbifarta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 21. juli 2003 #20 Del Skrevet 21. juli 2003 Maiken og Væren sine elskede slår Richard Gere ned i sokkene! Hah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå