Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg fulgt med på lyden av Norge på p4 en god stund, og begynner å bli rimelig nysgjerrig. Hintene er "klar til bruk" og "sent i sesongen". Jeg synes det høres ut som noe som detter ned... At man putter på penger på noe (et solarium??) kanskje. Hva tror dere lyden av Norge er?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har ikke hørt lyden, men hintene høres jo ut som om svaret er noe med "eple" da... et eple som faller ned fra treet kanskje? (Siden du mener det er noe som faller ned)

Eller hvis det er en metallisk lyd, hva med en automat/fruktautomat?

Gjest Gjest_Hilde_*
Skrevet
Nå har jeg fulgt med på lyden av Norge på p4 en god stund, og begynner å bli rimelig nysgjerrig. Hintene er "klar til bruk" og "sent i sesongen". Jeg synes det høres ut som noe som detter ned... At man putter på penger på noe (et solarium??) kanskje. Hva tror dere lyden av Norge er?

Er ganske sikker hva det er, har sendt inn i konkuransen, men ingen svar.....

Skrevet
Er ganske sikker hva det er, har sendt inn i konkuransen, men ingen svar.....

HVa da? hva da? må si det er en del håpløse forslag. Skjønner ikke hvordan noen kan synes den lyden der høres ut som en lysbryter eller hermetikk...

Skrevet
HVa da? hva da? må si det er en del håpløse forslag. Skjønner ikke hvordan noen kan synes den lyden der høres ut som en lysbryter eller hermetikk...

Hvis de vet det så vil de mest sannsynlig ikke legge det ut her, da det er flere som vil prøde det samme og muligens vinne.. Jeg ville hvertfall ikke gjort det.

Skrevet

Lurer på hva det er vi her hjemme også! Trodde vi visste det men da hintet om "sent i sesongen" kom opp så ble vi usikre!

Kjærsten min har meldt seg på........

Skrevet
Lurer på hva det er vi her hjemme også! Trodde vi visste det men da hintet om "sent i sesongen" kom opp så ble vi usikre!

Kjærsten min har meldt seg på........

Ja, det der siste hintet ødela min mening om hva lyden er.

Men jo... helt klart metalisk lyd.

Irriterer meg bare over hvor mange idiotiske forslag folk kommer med på radioen!

I morges foreslo ei dame at det var lyden av en champagneflaske som knuste mot en båt!!

:rulle:

Skrevet

Ja, vet du vi flirer massse her hjemm av de som er så heldige å bli "trukket" ut så svarer de helt på "trynet"..... :ler:

Det siste hinte ødela for minst 2 gode forslag vi hadde :angry:

Hadde passet så utrolig bra om vi vant kr. 200.000;-

Vi er inne på P4 hver eneste dag for å se om vi har gått glipp av noen forslag!

PS! P4 er en skikkelig bra kanal da ;)

Gjest Catwoman
Skrevet

Hvor mange ganger i løpet av dagen er det lyden av Norge? Altså med innringere - ikke at de bare sender lyden.

Er det fire eller noe?

Gjest Gjest
Skrevet

Alle svar er jo "idiotiske". Går jo ikke ann å si at noens svar er dummere enn andre.

Noen som hadde gjettet forrige gang eller? Da det var en spark?? Hørtes jo ikke akkurat sånn ut. Det kunne også da ha vært hva som helst, så skjerp skreiene jenter. Ingen forslag er dumme her!!!!

Gjest james
Skrevet
Alle svar er jo "idiotiske". Går jo ikke ann å si at noens svar er dummere enn andre.

Noen som hadde gjettet forrige gang eller? Da det var en spark?? Hørtes jo ikke akkurat sånn ut. Det kunne også da ha vært hva som helst, så skjerp skreiene jenter. Ingen forslag er dumme her!!!!

Lyden må være ... av en skiheis..

Skrevet
Lyden må være ... av en skiheis..

Nei, det ble forslått her om dagen.

Dagens tredje og siste hint:

Lang

Skrevet

Jeg irriterer meg grønn over at jeg ikke har en anelse om hva det er! Men... avslører de det snart? De sa noe om at pengene skulle gå i ny pott.. Og hvorfor har de ikke økt når den nådde 200.000?

Gjest Joker'n
Skrevet

Det stod noe på P4 om at det var maksgrensen.

Pappa tror han vet og har sørget for at samtlige telefoner i familien er automatisk påmeldt :ler:

Skrevet (endret)

Neida, alle svar er ikke idiotiske men mange av de som er heldige å bli ringt opp svarer litt på "trynet" utfra hintene!

Etter lyden er det nå 2 hint som er: sent i sesongen samt lang!

Vi tror vi vet hva det er men RING OSS DA!!!!!!! ;)

Det er vel sånn nå at det blir en ny lyd fom. mandag, mens potten består på kr.200 tusen:-

Endret av Silmarill
Skrevet
Lyden avsløres i morra, men pengene blir brukt i neste omgang istedet.

Siste sjansen var i morges og konkurransen er avsluttet.

http://www.p4.no/story.aspx?id=310339

Lurer på hva det er - spennende å høre da;)

Potten fortsetter men med ny lyd....melde oss på :fnise:

Skrevet

"En ski som faller i bakken".

Det hadde jeg aldri gjetta, også synes jeg hintene var litt villedende.

Hva tenker dere?

Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor det er slutten på sesongen jeg da. Det kan vel være helt på begynnelsen og vel??

Men hadde aldri gjetta det... må ha vært noe sinnsykt kaldt i hvert fall:) Synes det hørtes ut som metall.

Skrevet

En på jobben trodde det var noe med en skibinding - lyden av at noen "knepper" fast skoen i skien, tror jeg. Derfor har jeg tenkt mye på noe med ski, men hadde ikke tenkt på at den faller i bakken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...