valentino Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 [En forutsetning for å svare på denne tråden er at man har sett på dokumentaren Paradise Hotel episode 37 på TV3. Dersom man ikke har gjort det skal man se hele episode 37 på tv3.no.] Deltakerne på kvinneguiden.no er gjennomsyret av at kvinner forfekter et glorifisert syn på kjærligheten. Menn med dårlig selvtillitt blir tråkket og spyttet på. Etter det opplyste fra kvinnene her faller ikke kvinnene for såkalte players/badboys. Når man så observerer nevnte dokumentar ser man at kvinner gir fullstendig blaffen i egen etikk så snart en slesk fyr tar nok initiativ.
valentino Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2009 (endret) Men heldigvis er du perfekt. Svar på hovedinnlegget du, ikke forsøk å avspore tråden. Endret 13. mai 2009 av Strix
Cuckold Skrevet 13. mai 2009 #5 Skrevet 13. mai 2009 [En forutsetning for å svare på denne tråden er at man har sett på dokumentaren Paradise Hotel episode 37 på TV3. Dersom man ikke har gjort det skal man se hele episode 37 på tv3.no.] Deltakerne på kvinneguiden.no er gjennomsyret av at kvinner forfekter et glorifisert syn på kjærligheten. Menn med dårlig selvtillitt blir tråkket og spyttet på. Etter det opplyste fra kvinnene her faller ikke kvinnene for såkalte players/badboys. Når man så observerer nevnte dokumentar ser man at kvinner gir fullstendig blaffen i egen etikk så snart en slesk fyr tar nok initiativ. Mange kvinner foretrekker bad boys og av og til skikkelige drittsekker. Men det er ikke alltid så lett å leve med disse drittsekkene. Hvis man overhodet kommer så langt som til et forhold. Når menn blir oppfattet som bad boys (og derfor ekstra spennende) er det jo ofte fordi kvinnene ikke har sjans på dem for mer enn sex. "Bad boy" er ikke nødvendigvis en egen type menn, men en innstilling, nemlig den innstilling en mann har idet han står overfor en kvinne han vet med sikkerhet at han ikke ønsker mer enn sex med. I møte med en slik kvinne er han sterk og usårbar og har dette lille fandenivoldske som mange kvinner faller for. Bad boys er altså både "naturlige" drittsekker, menn som er skikkelig assholes i forhold til alle kvinner og menn du bare ikke har sjans til å bli ordentlig kjæreste med (men som gjerne bruker deg litt). Den siste kategori kan bli ganske snille gutter når de først finner en jente de virkelig forelsker seg i. Kanskje flere menn skulle gjøre som meg: Godta at dama har andre menn. Da kan hun få oppleve spenningen med å date drittsekker og samtidig ha et trygt og stabilt forhold til en mann som er lettere å forholde seg til i hverdagen.
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2009 #6 Skrevet 13. mai 2009 [En forutsetning for å svare på denne tråden er at man har sett på dokumentaren Paradise Hotel episode 37 på TV3. Dersom man ikke har gjort det skal man se hele episode 37 på tv3.no.] Deltakerne på kvinneguiden.no er gjennomsyret av at kvinner forfekter et glorifisert syn på kjærligheten. Menn med dårlig selvtillitt blir tråkket og spyttet på. Etter det opplyste fra kvinnene her faller ikke kvinnene for såkalte players/badboys. Når man så observerer nevnte dokumentar ser man at kvinner gir fullstendig blaffen i egen etikk så snart en slesk fyr tar nok initiativ. Så du bruker en realityserie med noen få utvalgte ekshibisjonistiske kvinner og menn som sannhetsvitne for ditt syn? :klø:
Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 13. mai 2009 #7 Skrevet 13. mai 2009 det finnes mange gode menn med høy selvtillitt som har ingen problem med å kapre de vakreste kvinnene der ute, som er gode ektemenn og respekterer kvinner. det finnes mye imellom to ytterpunkter hilsen mann!
valentino Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 13. mai 2009 Så du bruker en realityserie med noen få utvalgte ekshibisjonistiske kvinner og menn som sannhetsvitne for ditt syn? :klø: det finnes mange gode menn med høy selvtillitt som har ingen problem med å kapre de vakreste kvinnene der ute, som er gode ektemenn og respekterer kvinner. det finnes mye imellom to ytterpunkter hilsen mann! Det har ingen hensikt for noen å kommentere innholdet i gjeste-kommentarer. Registrer dere, så kan vi diskutere.
Gjest gjest gjest gjest gjest gjest Skrevet 13. mai 2009 #9 Skrevet 13. mai 2009 Det har ingen hensikt for noen å kommentere innholdet i gjeste-kommentarer. Registrer dere, så kan vi diskutere. har du for vane å legge alle premisser for du diskuterer noe? hilsen en G-J-E-S-T
Gjest Nadia, 36 Skrevet 13. mai 2009 #10 Skrevet 13. mai 2009 Menn med dårlig selvtillitt blir tråkket og spyttet på. Etter det opplyste fra kvinnene her faller ikke kvinnene for såkalte players/badboys. Når man så observerer nevnte dokumentar ser man at kvinner gir fullstendig blaffen i egen etikk så snart en slesk fyr tar nok initiativ. Kvinnene her er jo ekstremt (dobbelt) moralske og snufornuftige av seg også da. Kvinner liker ikke dotter, nerder og losers.
Gjest Glør Skrevet 13. mai 2009 #11 Skrevet 13. mai 2009 Det har ikke falt deg inn at menn og kvinner som melder seg på ett slikt program, og ender opp med å bli plukket ut, kanskje ikke er representative for befolkningen ellers?
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2009 #12 Skrevet 13. mai 2009 Kvinnene her er jo ekstremt (dobbelt) moralske og snufornuftige av seg også da. Kvinner liker ikke dotter, nerder og losers. Det jeg synes er fascinerende er at kvinner gjerne søker menn som har en mye større selvsikkerhet og strekere ryggrad en dem selv og hvis menn ikke har dette er de dotter og losers, men det er helt greit at disse jentene selv ikke har en slik styrke. Det gjør dem av en eller annen grunn ikke til tapere. Jeg lurer på om du selv Nadia her en tilsvarende selvtillitt og styrke som du krever av menn? Jeg tviler på det og is så fall ser du ned på og forakter en stor gruppe menn som du ikke er noe bedre enn selv.
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2009 #13 Skrevet 13. mai 2009 Mange kvinner foretrekker bad boys og av og til skikkelige drittsekker. Men det er ikke alltid så lett å leve med disse drittsekkene. Hvis man overhodet kommer så langt som til et forhold. Når menn blir oppfattet som bad boys (og derfor ekstra spennende) er det jo ofte fordi kvinnene ikke har sjans på dem for mer enn sex. "Bad boy" er ikke nødvendigvis en egen type menn, men en innstilling, nemlig den innstilling en mann har idet han står overfor en kvinne han vet med sikkerhet at han ikke ønsker mer enn sex med. I møte med en slik kvinne er han sterk og usårbar og har dette lille fandenivoldske som mange kvinner faller for. Bad boys er altså både "naturlige" drittsekker, menn som er skikkelig assholes i forhold til alle kvinner og menn du bare ikke har sjans til å bli ordentlig kjæreste med (men som gjerne bruker deg litt). Den siste kategori kan bli ganske snille gutter når de først finner en jente de virkelig forelsker seg i. Kanskje flere menn skulle gjøre som meg: Godta at dama har andre menn. Da kan hun få oppleve spenningen med å date drittsekker og samtidig ha et trygt og stabilt forhold til en mann som er lettere å forholde seg til i hverdagen. Det jeg synes er fascinerende er at kvinner gjerne søker menn som har en mye større selvsikkerhet og strekere ryggrad en dem selv og hvis menn ikke har dette er de dotter og losers, men det er helt greit at disse jentene selv ikke har en slik styrke. Det gjør dem av en eller annen grunn ikke til tapere. Jeg lurer på om du selv Nadia her en tilsvarende selvtillitt og styrke som du krever av menn? Jeg tviler på det og is så fall ser du ned på og forakter en stor gruppe menn som du ikke er noe bedre enn selv. Kjenner meg så utrolig godt igjen i det dere skriver. Jeg faller for slike menn som dere skisserer her. Desverre, for det fører sjeldent noe godt med seg. Bortsett fra her og nå...men det varer jo ikke. Har noen staute, ordentlige karer som jeg flørter med også, men jeg tviler på om jeg klarer å gå all the way med en eller flere av dem, alt etter som. Og grunnen er vel det at de mangler den der badboyattituden og at de er like klønete og usikker som meg. Det var en tankevekker å lese det her!! Har ikke tenkt over det på denne måten før, men det er jo sånn det er. Dette må jeg grunne på! Men hva gjør man for å bryte dette da? Vanskelig å styre tiltrekningen lissom...
Cuckold Skrevet 13. mai 2009 #14 Skrevet 13. mai 2009 Kjenner meg så utrolig godt igjen i det dere skriver. Jeg faller for slike menn som dere skisserer her. Desverre, for det fører sjeldent noe godt med seg. Bortsett fra her og nå...men det varer jo ikke. Har noen staute, ordentlige karer som jeg flørter med også, men jeg tviler på om jeg klarer å gå all the way med en eller flere av dem, alt etter som. Og grunnen er vel det at de mangler den der badboyattituden og at de er like klønete og usikker som meg. Det var en tankevekker å lese det her!! Har ikke tenkt over det på denne måten før, men det er jo sånn det er. Dette må jeg grunne på! Men hva gjør man for å bryte dette da? Vanskelig å styre tiltrekningen lissom... Én løsning er jo at du ikke prøver å bryte mønsteret, men i stedet finner deg en mann som kan leve med at du føler det sånn. Drittsekkene er jo uansett vanskelige å leve med. Så finn deg en kjekk mann som godtar å spille annenfiolin, mens de slemme gutta får ha seg med dama. Du kan jo bare opprette en profil her, det koster ingenting, og sende meg en privat melding. Det er jo ikke godt å si om vi liker hverandre, men hvem vet.
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2009 #15 Skrevet 14. mai 2009 Én løsning er jo at du ikke prøver å bryte mønsteret, men i stedet finner deg en mann som kan leve med at du føler det sånn. Drittsekkene er jo uansett vanskelige å leve med. Så finn deg en kjekk mann som godtar å spille annenfiolin, mens de slemme gutta får ha seg med dama. Du kan jo bare opprette en profil her, det koster ingenting, og sende meg en privat melding. Det er jo ikke godt å si om vi liker hverandre, men hvem vet. ???? Den skjønte jeg ikke. Du har dame, ikke sant!? Du er nice guy, ikke sant!? Og jeg liker bad boys...hva skal jeg med deg da? Eller er det sånn å forstå at du vil over i bad boy-leiren? Jeje, anyway, jeg vil ha en kjæreste - basta bom, og det får jeg ikke når jeg velger bad boys...
Cuckold Skrevet 14. mai 2009 #16 Skrevet 14. mai 2009 ???? Den skjønte jeg ikke. Du har dame, ikke sant!? Du er nice guy, ikke sant!? Og jeg liker bad boys...hva skal jeg med deg da? Eller er det sånn å forstå at du vil over i bad boy-leiren? Jeje, anyway, jeg vil ha en kjæreste - basta bom, og det får jeg ikke når jeg velger bad boys... Nei, jeg er singel. Vet ikke hvorfor du tror jeg er i et forhold? Jeg er singel, men ønsker å leve som hanrei/cuckold. Bare ta kontakt du. Kan sikkert ha litt å snakke om uansett.
Ethereal Skrevet 14. mai 2009 #17 Skrevet 14. mai 2009 Jeg vil være med en fyr som er en typisk badboy. Det er ikke frivillig eller noe, men fyren jeg vil være med er altså skikkelig drittsekk. I guess det føles så ekstra bra de gangene han viser meg at han er glad i meg.
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2009 #18 Skrevet 14. mai 2009 Nei, jeg er singel. Vet ikke hvorfor du tror jeg er i et forhold? Jeg er singel, men ønsker å leve som hanrei/cuckold. Bare ta kontakt du. Kan sikkert ha litt å snakke om uansett. Du ønsker altså å leve som hanrei... Vel, den tror jeg ikke du drar damer på.
Cuckold Skrevet 14. mai 2009 #19 Skrevet 14. mai 2009 Du ønsker altså å leve som hanrei... Vel, den tror jeg ikke du drar damer på. Joda, det er faktisk ikke så få jenter som kunne tenke seg den friheten. Har datet en god del jenter med det som utgangspunkt. Men nå er jeg kanskje litt kresen, og det jo mer som skal stemme hvis man skal ha noen fremtid sammen.
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2009 #20 Skrevet 14. mai 2009 [En forutsetning for å svare på denne tråden er at man har sett på dokumentaren Paradise Hotel episode 37 på TV3. Dersom man ikke har gjort det skal man se hele episode 37 på tv3.no.] Dokumentar?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå