Evelyn Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Heei! Jeg har en Hp bærbar pc pavilion. Og det jeg lurer på er når jeg lukker ned skjermen så går dataen i dvalemodus, hvordan kan jeg fikse det, så jeg kan åpne og lukke så ofte jeg vil, uten at den logger ut. Noen som vet?
H80 Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 Hei, dette er innstillinger som styres av operativsystemet. Du skriver ikke hva slags operativsystem du bruker, her er info for Windows XP: Engelsk XP:Start-Settings-Control Panel-Power Options-Advanced Norsk XP:Start-Innstillinger-Kontrollpanel-Strømalternativer?-Avansert Velg hva som skal skje når du lukker lokket, f.eks ingenting.
Yummy_Mummy Skrevet 13. mai 2009 #3 Skrevet 13. mai 2009 Enkelte pcer/produsenter har også egen styring av dette, dersom ikke tipset til H80 hjalp, sjekk om du har noe "kontroll senter" (gjerne samme sted som du sette inn egne hurtigtaster).
Evelyn Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. mai 2009 Mange tusen takk!! :D Nå ble jeg glad, fant frem på strømalternativer selv om jeg har vista!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå