Skilpadde Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Hver gang jeg har spart til halvlangt hår, så får jeg en impuls og klipper det kort igjen, noe jeg er en smule lei av nå. Jeg ønsker å ha mulighet til å forandre det, og tenker at Clip-on Extentions høres ut som en god ide. Jeg vil ha ekte hår, skal det være så skal det være, og selv om jeg ikke er så veldig gjerrig, så vil jeg ikke bli snytt. Hvilke clip-on merker vil du anbefale, og hvor mye koster det? Har du prøvd Saras?
Brukernavn Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 Hver gang jeg har spart til halvlangt hår, så får jeg en impuls og klipper det kort igjen, noe jeg er en smule lei av nå. Jeg ønsker å ha mulighet til å forandre det, og tenker at Clip-on Extentions høres ut som en god ide. Jeg vil ha ekte hår, skal det være så skal det være, og selv om jeg ikke er så veldig gjerrig, så vil jeg ikke bli snytt. Hvilke clip-on merker vil du anbefale, og hvor mye koster det? Har du prøvd Saras? *hekter meg på og lurer på det samme*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå