Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Hvis du pisser over krysset jeg har pissa, så pisser du i feil retning. Hvis vi pisser i samme retning, så har du pissa over krysset der jeg pissa. Hvis du ikke pisser på meg, så pisser du over meg. Skjønner du? Og da har du pissa over det krysset der jeg pissa.... Så hvis du vil pisse i samme retning, så pisser jeg over deg og du pisser i motsatt retning. Skjønner? Jeg vil ikke pisse på deg, men da må du pisse i riktig retning. Det er klart for parseremoni!
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Og Lenes kommentar: "Vi hadde nu for hæ**** en avtale, nu får du f*** meg gi deg, din hæ***tes kukkskalle! Nu gidd æ ikkje mer! Du drakk dæ drita full og klarte f*** meg ikkje å holde kjæft! Nu ryk vi på huet og ræva ut herfra begge to!!! Æ har så j**** dårlig feeling på det her, og nu har du driti deg så j**** ut!!! Æ skulle aldri ha spilt på lag med dæ, vi pisser jo i motsatt fuckings retning!!!! Æ blir så førbanna, du ha plapra til halve hotellet her nu!!! Æ pakker sakan mine i kveld, og æ vil'kje snakke med dæ din førbanna føkkings føkk!!!!!" Og Kevin svarer: "Jeg trodde vi pissa i samme retning? :| "
Visiter Skrevet 13. mai 2009 #4 Skrevet 13. mai 2009 Haha, akkurat... Jeg håper resten av landets Paradise-junkier ser det jeg har sett siden starten: Kevin er den største idioten som har klemt seg inn i TV-ruta. For en uspiselig type, og atpåtil så selvgod! Fullstendig mangel på selvinnsikt. At så mange har påstått at han har "sjarm" kan jeg ikke forstå. Jeg skulle ønske at han ikke var fullstendig idiot, for han er jo rimelig pen å se på. Synd når et lekkert utseende er så bortkastet som i dette tilfellet:)
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2009 #5 Skrevet 13. mai 2009 Nah, Kevin er faktisk den kjekkeste av alle der inne. De fleste der inne er jo komplette idioter uansett, spesielt Lene og Benedicte.
Poppzy Skrevet 13. mai 2009 #6 Skrevet 13. mai 2009 Digger Kevin jeg. Har alltid likt han. Nå har ikke jeg sett gårsdagens episode og har skjønt at det var en del styr i går.
Gjest skoeska Skrevet 13. mai 2009 #7 Skrevet 13. mai 2009 Haha, akkurat... Jeg håper resten av landets Paradise-junkier ser det jeg har sett siden starten: Kevin er den største idioten som har klemt seg inn i TV-ruta. For en uspiselig type, og atpåtil så selvgod! Fullstendig mangel på selvinnsikt. At så mange har påstått at han har "sjarm" kan jeg ikke forstå. Jeg skulle ønske at han ikke var fullstendig idiot, for han er jo rimelig pen å se på. Synd når et lekkert utseende er så bortkastet som i dette tilfellet:) Kevin er ingen idiot! Han er faktisk den eneste det går an å stole på der inne virker det som. Håper han stikker av med seieren!
Visiter Skrevet 13. mai 2009 #8 Skrevet 13. mai 2009 Nah, Kevin er faktisk den kjekkeste av alle der inne. De fleste der inne er jo komplette idioter uansett, spesielt Lene og Benedicte. Oi, må nok si meg uenig der. Lene fremstår som en idiot, ja, men i går syntes jeg faktisk dritsynd på henne. Kevin ødela virkelig for henne der, stakkar! Benedicte kjenner jeg i virkeligheten, hun vil jeg i alle fall ikke kalle en idiot. Jeg må innrømme at jeg ble sinnsykt flau av å se på den fyllekula hennes som endte med at hun koste seg i senga med ufordragelig ekle William og i tillegg kravla rundt på bakken og spydde. Frem til den episoden syntes jeg hun gjorde seg bra på TV. Ikke det at jeg er spesielt stolt av at hun meldte seg på i det hele tatt, altså... Huff. Ellers er jeg for øvrig enig i at Kevin er den kjekkeste gutten der inne. Bare synd at han lider av fullstendig mangel på selvinnsikt og i tillegg virker stokk dum.
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2009 #9 Skrevet 13. mai 2009 Benedicte kjenner jeg i virkeligheten, hun vil jeg i alle fall ikke kalle en idiot. Jeg må innrømme at jeg ble sinnsykt flau av å se på den fyllekula hennes som endte med at hun koste seg i senga med ufordragelig ekle William og i tillegg kravla rundt på bakken og spydde. Benedicte har jo fra dag 1 der inne bevist at hun er en idiot. For ikke å snakke om all den dritten hun lira av seg om Kevins hvite tenner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå