Gjest Gjest_Frøkna_* Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 Min samboer gjennom to år har innimellom mottatt typiske helgefylltelefoner (halv to, halv tre på fredag og lørdag natt..) fra en jente han har fortalt meg han kjenner fra gammelt av. De ble aldri besvart av han, og han ringer aldri tilbake når hun ringer. For ikke lenge siden mottok han en melding hvor hun kaller han "gutten min", håper hun hører fra han snart og ber han huske at han har en bursdagsgave liggende hos henne. Han svarte aldri på meldingen (sikker fakta) Jeg konfronterte henne med denne meldingen og fortalte hvem jeg var, og hun fortalte at han har hatt sex med henne to ganger siden samboer og jeg ble sammen (nesten 3 år siden), og at han hadde sagt til henne at han har sittet fengslet siden mai 2007 og 1 1/2 år frem. Jeg konfronterte også han med dette, og han sier hun juger. At hun er tullete forelska i han og at han sa han satt inne for å slippe unna telefoner og meldinger fra henne. At han ikke vil ha noe med henne å gjøre. Han lover på tro og ære at han ikke har vært utro mot meg og at hun bare er ute etter å ødelegge for oss. Jeg har tatt han i løgn flere ganger før, om andre ting. Og jeg vet med sikkerhet at han var hos henne i jula 08, da han var i byen for å treffe kompiser. Vet han tilbrakte tid med dem, men han sendte henne melding på vei hjem til meg og takket for "i kveld". Dette er eneste kontakten jeg vet han har hatt med henne, og såvidt jeg vet har det ikke vært noe etter det, bortsett fra fylletlf fra henne som aldri ble tatt da, og den forbanna mld. Han sier han var innom henne en kort tur og kjørte henne til, eller hentet henne på julebord. Hun sier de hadde sex, men kan ikke fortelle meg hva slags tattoering han har på magen (ganske lett å se..). Men hvis han ikke vil ha noe med henne å gjøre, hvorfor sendte han henne melding da og takket for kvelden? Hvorfor tok han kontakt med, eller svarte da hun ringte/sendte mld den gangen? Hvordan visste hun at han var der? Og hvis hun har vært i buksene hans, hvorfor kan hun ikke fortelle meg hvordan tattoeringen hans ser ut? Og hvis han var interresert i å pøke på henne, så hadde han vel tatt kontakt ved en senere anledning? gudene veit hvor mange anledninger han har hatt.. Jeg vet ikke hvem jeg kan tro på lenger. Hvem ville du trodd på?
stx Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 Min samboer gjennom to år har innimellom mottatt typiske helgefylltelefoner (halv to, halv tre på fredag og lørdag natt..) fra en jente han har fortalt meg han kjenner fra gammelt av. De ble aldri besvart av han, og han ringer aldri tilbake når hun ringer. For ikke lenge siden mottok han en melding hvor hun kaller han "gutten min", håper hun hører fra han snart og ber han huske at han har en bursdagsgave liggende hos henne. Han svarte aldri på meldingen (sikker fakta) Jeg konfronterte henne med denne meldingen og fortalte hvem jeg var, og hun fortalte at han har hatt sex med henne to ganger siden samboer og jeg ble sammen (nesten 3 år siden), og at han hadde sagt til henne at han har sittet fengslet siden mai 2007 og 1 1/2 år frem. Jeg konfronterte også han med dette, og han sier hun juger. At hun er tullete forelska i han og at han sa han satt inne for å slippe unna telefoner og meldinger fra henne. At han ikke vil ha noe med henne å gjøre. Han lover på tro og ære at han ikke har vært utro mot meg og at hun bare er ute etter å ødelegge for oss. Jeg har tatt han i løgn flere ganger før, om andre ting. Og jeg vet med sikkerhet at han var hos henne i jula 08, da han var i byen for å treffe kompiser. Vet han tilbrakte tid med dem, men han sendte henne melding på vei hjem til meg og takket for "i kveld". Dette er eneste kontakten jeg vet han har hatt med henne, og såvidt jeg vet har det ikke vært noe etter det, bortsett fra fylletlf fra henne som aldri ble tatt da, og den forbanna mld. Han sier han var innom henne en kort tur og kjørte henne til, eller hentet henne på julebord. Hun sier de hadde sex, men kan ikke fortelle meg hva slags tattoering han har på magen (ganske lett å se..). Men hvis han ikke vil ha noe med henne å gjøre, hvorfor sendte han henne melding da og takket for kvelden? Hvorfor tok han kontakt med, eller svarte da hun ringte/sendte mld den gangen? Hvordan visste hun at han var der? Og hvis hun har vært i buksene hans, hvorfor kan hun ikke fortelle meg hvordan tattoeringen hans ser ut? Og hvis han var interresert i å pøke på henne, så hadde han vel tatt kontakt ved en senere anledning? gudene veit hvor mange anledninger han har hatt.. Jeg vet ikke hvem jeg kan tro på lenger. Hvem ville du trodd på? typen til det motsatte er BEVIST .
Gjest brutal_mann Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 Han har løyet om andre ting? Synd for han da... Dump dump dump!
Gjest Kavring Skrevet 12. mai 2009 #5 Skrevet 12. mai 2009 Jeg konfronterte også han med dette, og han sier hun juger. At hun er tullete forelska i han og at han sa han satt inne for å slippe unna telefoner og meldinger fra henne. At han ikke vil ha noe med henne å gjøre. Han lover på tro og ære at han ikke har vært utro mot meg og at hun bare er ute etter å ødelegge for oss. Jeg ville også vært litt skeptisk, særlig siden han har løyet om ting før. Men jeg skjønte ikke helt det med forklaringen hans på at han hadde sittet i fengsel. Ingen sitter da inne for å slippe unna telefoner og meldinger fra noen man vil unngå kontakt med!
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #6 Skrevet 12. mai 2009 Haha, jeg og reagerte på den fengselshistorien! Og hun kjøpte den?? Og hvorfor vet du så sykt mye om hva som skjer på mobiltelefonene til folk? Vet ærlig talt ikke hva jeg skal si jeg, men tenker jo at kaninkokere som henne ikke kommer helt ute av det blå. Noe må ha skjedd liksom. Med mindre hun er helt fullstendig spinnhakka gal og desillusjonert. Man vet jo aldri.
MRN Skrevet 12. mai 2009 #7 Skrevet 12. mai 2009 Og hvis hun har vært i buksene hans, hvorfor kan hun ikke fortelle meg hvordan tattoeringen hans ser ut? Den der var ikke dum. Svarte hun jenta "vet ikke" for å så enda mer tvil i deg? Kanskje... Men et spørsmål til TS: Vet du med sikkerhet at han IKKE har vært i fengsel? Hvis du kan avfeie det som løgn, så hadde jeg faktisk trodd på typen, og fortsatt forholdet så godt som det lot seg gjøre. Det kan fortsatt hende at det er en syk, sjalusisyk jente i den andre enden...
Stillest vann Skrevet 13. mai 2009 #8 Skrevet 13. mai 2009 Han har løyet om andre ting? Synd for han da... Dump dump dump! Alle lyver for kjæresten i større eller mindre grad. Aha, du er typen til hun jeg har sex med for tiden. Da får du vel følge ditt eget råd og dumpe henne, da. Synd for henne ...
Gjest brutal_mann Skrevet 13. mai 2009 #9 Skrevet 13. mai 2009 Alle lyver for kjæresten i større eller mindre grad. Aha, du er typen til hun jeg har sex med for tiden. Da får du vel følge ditt eget råd og dumpe henne, da. Synd for henne ... *flire* Nice try Her i gården inngår en ikke forpliktende relasjoner Men når han lyver jevnlig og slike ting dukker opp.... Da er løsningen å stikke.
Gjest Gjest_Frøkna_* Skrevet 13. mai 2009 #10 Skrevet 13. mai 2009 Haha, jeg og reagerte på den fengselshistorien! Og hun kjøpte den?? Og hvorfor vet du så sykt mye om hva som skjer på mobiltelefonene til folk? Vet ærlig talt ikke hva jeg skal si jeg, men tenker jo at kaninkokere som henne ikke kommer helt ute av det blå. Noe må ha skjedd liksom. Med mindre hun er helt fullstendig spinnhakka gal og desillusjonert. Man vet jo aldri. Hun kjøpte tydelivgvis den ja. Jeg vet så mye fordi dette ikke er første gangen han har løyet for meg, så jeg er gått fra å være den søte, dumsnille kjærsten til å bli et troll på snoking og leting. Mulig det gjør meg til en kjerring, men heller det enn å sitte igjen med skjegget i postkassa. Hadde det ikke vært noe å finne, hadde jeg heller ikke holdt på sånn. Det KAN jo hende hun i hvertfall er delvis spinhakka gal og desillusjonert; 1. Ville du kalt en mann du ikke har sett/hørt noe fra på fem mnd for "gutten min", selv om han så sitter i fengsel (han kunne sendt et brev, ringt en gang i løpet av uka eller invitert henne på besøk liksom..). Hadde han vært på et halvt års besøk i indre langtvekkistan, hvor eneste måten å holde kontakt med noen på var å plystre beskjeder fra en fjelltopp til en annen, DA hadde jeg skjønt det.. 2. Ymse forsøk på å ringe en mann som sitter i fengsel, halv to på en lørdag kveld. Nei, han kan ikke ta telefonen da heller... 3. Når jeg konfronterte han med at jeg hadde pratet med henne reagerte han med et ganske avslappet "javel? og så da?" som om det var null fare på ferde for hans del... hvis det hadde vært noe mer, ville han ikke da reagert med litt mer "holy crap, nå smeller det" utrykk i ansiktet i hvertfall? Til alle andre; Jeg vet å dumpe er den logiske tingen å gjøre, men det er den tvilen! Hva hvis jeg dumper han, og han prater sant da? Han har fått muligheten fra meg til å fortelle meg alt, uten at det nødvendigvis blir brudd av den grunn, men han holder på sitt og påstår det ikke har skjedd noe. Jeg holder fortet til det motsatte er bevist, men skal ikke nekte for at jeg syns det er vanskelig. Jeg vil så gjerne stole på han, men klarer ikke fordi han alltid har unnskyldninger på alt som har skjedd. Vurderer å ta meg en tur til byen der hun bor og ta meg en lang prat med henne, og se om hun kan dra fram beviser for noe som helst.
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2009 #11 Skrevet 13. mai 2009 3. Når jeg konfronterte han med at jeg hadde pratet med henne reagerte han med et ganske avslappet "javel? og så da?" som om det var null fare på ferde for hans del... hvis det hadde vært noe mer, ville han ikke da reagert med litt mer "holy crap, nå smeller det" utrykk i ansiktet i hvertfall? ikke nødvendigvis. Hvis han opptrer avslappet og cool så tror jo du det ikke er fare på ferde.. så mange menn bruker den frem til det ligger tydelige "bevis" fremfor dem. jeg hadde vært skeptisk, og fortsatt snoket rundt..
Gjest thina Skrevet 13. mai 2009 #12 Skrevet 13. mai 2009 Men hvorfor har han møtt henne, og endatil takket for en hyggelig kveld, dersom han ikke kan fordra dama? Når han i tillegg lyver om diverse ting, så tror jeg tilliten hadde vært borte for min del. Og den er det viktigste man har i et forhold!
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2009 #13 Skrevet 13. mai 2009 ikke nødvendigvis. Hvis han opptrer avslappet og cool så tror jo du det ikke er fare på ferde.. så mange menn bruker den frem til det ligger tydelige "bevis" fremfor dem. jeg hadde vært skeptisk, og fortsatt snoket rundt.. Enig. Det er helt sinnsykt hvor kalde og rolige noen klarer å være når de lirer av seg løgner, jeg har sett det selv.
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2009 #14 Skrevet 13. mai 2009 Men hvorfor har han møtt henne, og endatil takket for en hyggelig kveld, dersom han ikke kan fordra dama? Et godt poeng her! Og ja, jeg tror han lyver. Han har blitt tatt i løgn flere ganger - altså kan han iallefall lyve om han skulle trenge det. Han innrømmer å ha (hatt) en viss kontakt med henne. Er hun såå crazy som dette, hadde han nok trukket seg langt unna. Man skal være ganske gal om man lyver på seg sex og sender meldinger med "gutten min", hvis det faktisk ikke er noe i det i hele tatt. Men selvsagt, disse finnes jo... Tatoveringer er ikke alltid så lette å se selv om man har sex. Ikke sikker på om jeg kunne beskrevet sambo's tatovering engang hvis jeg måtte...
Gjest MåneSkygge Skrevet 13. mai 2009 #15 Skrevet 13. mai 2009 Jeg har vært i den andre enden som du sitter. Han var exn min og hadde ny dame. Rett som det var tok han kontakt med meg og sa han elsket meg, at han ville det skulle bli oss, han ville ut av det han hadde osv. Jeg trodde han, hadde sex med han mens jeg ventet på at han skulle gå fra dama. Til dama sa han det var jeg som alltid tok kontakt. At han ikke ville ha noe med meg og gjøre. Jeg var helt syk og ville ikke la han være i fred. Hun trodde jo på han og sånn fortsatte han i mange år. Da det ble slutt mellom de to så tok hun kontakt med meg for og høre min versjon. Det viste seg at han hadde lurt oss begge trill rundt og vi begge ville jo så gjerne tro han.
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2009 #16 Skrevet 13. mai 2009 Jeg henger meg opp i det du skriver om at han har løyet før og at du ikke stoler på ham da du driver og sjekker han hele tiden. Hvis jeg var deg ville jeg stilt meg spørsmålet om jeg ville være i et forhold hvor tillitten er brutt. Og svaret jeg ville gitt meg selv ville vært helt tydelig.
Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 13. mai 2009 #17 Skrevet 13. mai 2009 støtter denne "TYPEN, til det motsatte er bevist". og jobb med tilliten dere imellom. mann.
Gjest brutal_mann Skrevet 13. mai 2009 #18 Skrevet 13. mai 2009 Fatter ikke hvorfor TS ønsker å være i et forhold med en hun ikke stoler på.
Gjest Gjest_Frøkna_* Skrevet 13. mai 2009 #19 Skrevet 13. mai 2009 Fatter ikke hvorfor TS ønsker å være i et forhold med en hun ikke stoler på. Fordi vi har vært gjennom forferdelig mye sammen, og fordi jeg elsker han. Jeg vil gjerne stole på han, men det er vanskelig etter svik.. Derfor er vi fortsatt sammen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå