Prinsen Skrevet 12. mai 2009 #1 Skrevet 12. mai 2009 (endret) Enkelt og greit, hva slags musikk vil du gjerne høre på når du skal drive med litt hanky-panky? Marvin Gaye - Let's Get It On. Noen bedre? Vil gjerne ha litt jente-input Endret 12. mai 2009 av Prinsen
juliane Skrevet 12. mai 2009 #3 Skrevet 12. mai 2009 Jeg foretrekker det så absolutt uten musikk, det er noe av det mest cheesy jeg kan tenke meg.
Stillest vann Skrevet 13. mai 2009 #4 Skrevet 13. mai 2009 Enkelt og greit, hva slags musikk vil du gjerne høre på når du skal drive med litt hanky-panky? Marvin Gaye - Let's Get It On. Noen bedre? Vil gjerne ha litt jente-input Haha, mitt eneste forsøk med musikk til "arbeidet" var som ung og uerfaren. Vi prøvde å time hele knullet til Ravels Bolero. Vi ga opp under ca. tredje avspilling - det ble bare "vent, vent, ikke så fort" og "skynd deg, skynd deg", og helt umulig å treffe riktig.
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2009 #5 Skrevet 13. mai 2009 Enkelt og greit, hva slags musikk vil du gjerne høre på når du skal drive med litt hanky-panky? Marvin Gaye - Let's Get It On. Noen bedre? Vil gjerne ha litt jente-input Iggy Pop and the Stooges - Passenger
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2009 #6 Skrevet 13. mai 2009 Metallica med Battery er en god hanky panky sang
Anscombe Skrevet 13. mai 2009 #9 Skrevet 13. mai 2009 Ingen spesielle sanger, men det meste av Godspeed You! Black Emperor funger glimrende (etter mitt syn).
Yvaine Skrevet 13. mai 2009 #10 Skrevet 13. mai 2009 Gammel jegermarsj Pulekveldsvisa? :skratte: Dødsbra!
FantasDick Skrevet 13. mai 2009 #14 Skrevet 13. mai 2009 Jeg liker å ha på musikk når vi skal ha oss, men vi prøver ikke å "holde takta" eller noe sånt, er bare koselig å ha på litt musikk likevel. I går hadde vi oss til Røyksopp - Alpha male, faktisk. Den synes jeg er fin å ha på, gjerne høyt. Er glad i å ha på litt roligere musikk, og synes Røyksopp passer ganske fint. Har også satt på RATM - Killing in the name of, et par ganger, og det pleier å bli ganske heftig!
Gjest Sandbekken Skrevet 14. mai 2009 #15 Skrevet 14. mai 2009 Dette er den ultimate kosesangen til meg og sambo, det var denne vi hørte på da vi hadde os første gang Link (Mew med 156) <3
Ethereal Skrevet 14. mai 2009 #16 Skrevet 14. mai 2009 Jeg foretrekkr å ikke høre på musikk mens jeg har sex. Men jeg begynner å mimre hver gang jeg hører noen sanger av Erik og Kriss. Og ja, jeg vet jeg virka skikkelig fjortis nå.
Satyr Skrevet 14. mai 2009 #17 Skrevet 14. mai 2009 Enkelt og greit, hva slags musikk vil du gjerne høre på når du skal drive med litt hanky-panky? Marvin Gaye - Let's Get It On. Noen bedre? Vil gjerne ha litt jente-input Puling? Du trenger manne-input. Noen opplagte låter: 1. WASP: Fuck like a beast 2. Judas Priest: Eat me alive 3. Kiss: Love gun 4. Hurricane: Slave to the thrill 5. Motorhead: Orgasmatron Satyr
Gjest jente16 Skrevet 16. mai 2009 #18 Skrevet 16. mai 2009 Hva med "U can`t touch this", med mc hammer??
sleazejenta Skrevet 16. mai 2009 #19 Skrevet 16. mai 2009 Hammerfall - Hearts on fire funker braa Og nesten alt av Mötley Crüe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå